لزوم هم‌افزایی و هم‌فکری دستگاه‌ها برای فرهنگ‌سازی حجاب و عفاف

در نشست عفاف و حجاب استان خراسان شمالی، بر هم‌افزایی و فرهنگ‌سازی در این حوزه تاکید شد.
کد خبر: ۵۰۰۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵ - 12January 2022

برای اصلاح جامعه و تشویق امر به معروف ، باید همه دستگاههای دولتی هم فکری کنندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امروز نشست هم‌اندیشی و نقد و بررسی عفاف و حجاب با حضور نماینده ولی‌فقیه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و همچنین فعالان و نمایندگان دستگاه‌های دولتی و مردمی استان در حوزه عفاف و حجاب برگزار شد.

در این نشست حاضران به ارایه نظرات، پیشنهادها و انتقادات به عملکرد در حوزه عفاف و حجاب پرداختند و دغدغه‌های خود را در این حوزه و ترویج مناسب‌تر و به روزتر این فرهنگ را مطرح کردند.

حجت‌الاسلام رضا نوری نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی در این نشست با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب که دغدغه همه فعالان این حوزه است گفت: برای اصلاح جامعه و تشویق امر به معروف، باید همه دستگاه‌های دولتی اعم از رسانه های استان، نهادهای فرهنگی و نیز فضای مجازی با هم افزایی و هم فکری کمک کنند تا نتیجه و اثربخشی بهتر شود.

حجت‌الاسلام هادی رحیمی دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان شمالی هم در این نشست با برشمردن برخی اقدامات اجرایی در عفاف و حجاب از تصویب طرح جامع عفاف و حجاب در شورای عالی فرهنگی خبرداد و گفت: این طرح به زودی در قالب های مختلف و در سطح جامعه، محله، مسجد و دیگر محیط های فرهنگی اجرا می شود.

وی از ایجاد ۷۰ کارگاه مرتبط با عفاف و حجاب در شهرهای مختلف استان برای ترویج این فرهنگ خبر داد.

در پایان این نشست از برخی فعالان در حوزه عفاف و حجاب تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها