مدیرعامل انتشارات جنگل:

نمایشگاه مجازی کتاب دسترسی مردم به کتاب را ساده‌تر می‌کند

سجاد با بیان اینکه در نمایشگاه مجازی کتاب تهران کتاب‌ها مجدد معرفی و خرید می‌شوند، گفت: در این نمایشگاه دسترسی مردم به کتاب ساده‌تر شده است و از هر نقطه‌ای از کشور می‌توانند کتاب سفارش دهند و رایگان دریافت کنند.
کد خبر: ۵۰۰۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱ - 12January 2022

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «مجتبی سجاد» مدیرعامل انتشارات جنگل و جاودانه با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، ضمن اشاره به تجربه اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، اظهار داشت: استقبال از این نمایشگاه همه ما را غافلگیر کرد و باعث شد به صورت جدی‌تر و با تمام توان در خدمت مردم باشیم و به آنها خدمات ارائه کنیم.

مدیرعامل انتشارات جنگل و جاودانه ادامه داد: توقع می‌رود در دومین دوره این نمایشگاه زیرساخت‌‌های شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران برای ارائه خدمات بهتر و به موقع به خریداران مهیا شود تا تجربه و حس خوبی از خرید در نمایشگاه مجازی کتاب به مخاطبان دست دهد؛ در این صورت در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران نیز کتاب می‌خرند.

وی با تاکید بر این‌که موفقیت برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران منوط به هماهنگی بین ناشر، شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و خانه کتاب و ادبیات ایران است، اظهار کرد: در دوره دوم این نمایشگاه توقع‌ها بالا رفته و همه منتظر برگزاری بی‌عیب و نقص نمایشگاه هستند.

سجاد در پایان گفت: در نمایشگاه مجازی کتاب تهران کتاب‌ها مجدد معرفی و خرید می‌شوند و این امر به جریان کتاب‌خوانی، خرید و فروش کتاب کمک می‌کند؛ به گونه‌ای که از شهرهایی خرید انجام می‌شد که ما اسم آنها را تاکنون نشنیده بودیم و این اتفاق نشان می‌‎دهد دسترسی مردم به کتاب ساده‌تر شده است و از هر نقطه‌ای از کشور می‌توانند کتاب سفارش دهند و رایگان دریافت کنند.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن آغاز می‌شود و تا دهم بهمن ١٤٠٠ به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار