امام جمعه کرمان:

خدمت به محرومان حرکت در مسیر مکتب شهید سلیمانی است

«علیدادی‌ سلیمانی» گفت: امروز خدمت به محرومان و مظلومان حرکت در مسیر ترویج مکتب شهید سلیمانی است و در خدمت به مردم باید مسائل جناحی را کنار گذاشت.
کد خبر: ۵۰۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱ - 12January 2022

خدمت به محرومان و مظلومان حرکت در مسیر ترویج مکتب شهید سلیمانی است

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «حسن علیدادی‌ سلیمانی» امروز در جمع مردم شهرستان عنبرآباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: در خدمت به مردم باید مسائل جناحی را کنار گذاشت. اینکه در خدمت به مردم بگوییم فلانی از خط ما هست، فلانی در جناح ما نبوده، فلانی در انتخابات به فلانی رای داده است خیلی بد است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه اصول انقلاب را در خدمت به مردم در نظر بگیرید افزود: امام، رهبری، اسلام و ارزش‌ها اصول انقلاب اسلامی است و برگزاری انتخابات مجلس و ریاست جمهوری نباید همه چیز را بر هم بزند و در خدمت به مردم آسیبی وارد کند.

وی با بیان اینکه در قیامت پاسخی برای این مسائل وجود ندارد که چرا مسائل سیاسی مانع خدمت به مردم شده است خاطر‌نشان کرد: شایسته سالاری در انتخاب مدیران یک اصل است و حتما باید به آن توجه شود.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه رهبری یک قطب‌نما است و ما باید خودمان را با این قطب تنظیم کنیم و گروه‌های سیاسی هم باید همین گونه باشند گفت: امروز بیش از هر زمانی به وحدت در جامعه لازم داریم و بزرگترین و مهمترین سرمایه کشور نیروی انسانی آن است.

وی با بیان اینکه فرصت‌ها و ظرفیت‌های شهرستانی باید فعال شده و از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه استان به‌ویژه مناطق محروم و کم برخوردار استفاده شود افزود: به‌عنوان مثال اگر شهرستان عنبرآباد در کشاورزی ظرفیت بسیار بزرگی دارد باید تمام ابعاد توسعه‌ای آن با هم دیده شود تا محصول کشاورزی تولید شده بر زمین نماند و کشاورز آسیب نبیند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه توسعه متوازن استان بسیار اهمیت دارد و این موضوع بارها تاکید شده است تصریح کرد: در هر شهرستان ظرفیت‌هایی وجود دارد که با هم‌افزایی و همکاری می‌توان آنها را بالفعل کرد.

وی با بیان اینکه یکی از صحبت‌های شهید سلیمانی این بود که طاقت ندارم اشک و آه مظلومان و محرومان را ببینم و برای این موضوع بسیار ناراحت بود و زجر می‌کشید گفت: امروز خدمت به محرومان و مظلومان حرکت در مسیر ترویج مکتب شهید سلیمانی است.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه مسئولان و مردم باید در کنار هم باشند تا برکات کارها دیده شود تاکید کرد: وحدت رمز موفقیت در تمام امور است و مسائل حزبی و سلائق شخصی را در خمت به مردم باید کنار گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار