مسئول بسیج رسانه استان همدان:

رسانه تراز انقلاب اسلامی به تحقق تمدن نوین اسلامی می‌اندیشد

«قوامی» با بیان اینکه رسانه تراز انقلاب اسلامی به تحقق تمدن نوین اسلامی می‌اندیشد، گفت: فهم مشترک همه رسانه‌ها حل مشکلات مردم است و قطعاً حل مشکلات مردم، حرکتی به سمت تحقق تمدن نوین اسلامی است‌.
کد خبر: ۵۰۰۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶ - 12January 2022

رسانه‌ها به خلق آثار فاخر در خصوص شهدای استان همدان بپردازندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «ناصر قوامی» مسئول بسیج رسانه استان همدان، امروز (چهارشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان که به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت خبرنگار «غلامرضا رهبر» برگزار شد، با بیان اینکه امروز در جنگ روایت‌ها قرار داریم، اظهار داشت: امروز «جهاد تبیین» راهکار خنثی‌سازی جنگ روایت‌ها و خط تحریف بوده که وظیفه اصلی این کار با اهالی رسانه است.

وی بیان داشت: بنابر اظهارات رهبر معظم انقلاب اسلامی، اگر امروز خط تحریف را بشکنیم، تحریم را هم از بین خواهیم برد و در زمینه از بین بردن تحریف‌ها باید مؤثر عمل کنیم.

قوامی با تأکید بر اینکه اهالی رسانه باید در جنگ روایت‌ها موفق عمل کنند، گفت: با یک خط رسانه‌ای می‌توان جمعی را هدایت و یا به رذالت کشید؛ بنابراین رسالت ما در بسیج رسانه سنگین‌تر است؛ چون منبع آگاهی‌بخشی اهالی رسانه هستیم.

رسانه‌ها علم‌دار شکستن خط تحریف هستند

وی با بیان اينکه امروز رسانه‌ها علم‌دار شکستن خط تحریف هستند، افزود: دشمنان درصدد هستند که باعث ناامیدی مردم شوند و اجازه ندهند آنان نقاط قوت را ببینند که قطعاً این خط تحریف دشمن در ایام دهه فجر بیشتر هم خواهد شد.

مسئول بسیج رسانه استان همدان با اشاره به برگزاری کنگره هشت هزار شهید این استان در سال ۱۴۰۲، گفت: باید در رسانه‌های استان همدان شاهد خلق آثار فاخر در خصوص شهدای استان و تبیین مکتب و سیره شهدا باشیم.

وی بیان داشت: رسانه تراز انقلاب اسلامی چند ویژگی دارد که در ذیل جهاد تبیین تعریف می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به ورود عالمانه و متکبرانه رسانه به مسائل، رسانه‌ای که قلمش در اجاره احزاب و افراد خاص نیست و رسانه‌ای در تراز انقلاب اسلامی می‌اندیشد و برای انقلاب و آرمان انقلاب قلم می‌زند، اشاره کرد‌.

قوامی با بیان اینکه رسانه تراز انقلاب اسلامی، به تحقق تمدن اسلامی می‌اندیشد، گفت: فهم مشترک همه رسانه‌ها حل مشکلات مردم است و قطعاً حل مشکلات مردم حرکتی به سمت تحقق تمدن نوین اسلامی است‌.

وی اظهار داشت: آموزش و ظرفیت‌سازی برای تربیت نیروی مورد نیاز جبهه تراز انقلاب اسلامی، ارائه خدمات رفاهی و حمایت حقوقی از اهالی رسانه، از جمله وظایف بسیج رسانه است.

مسئول بسیج رسانه استان همدان با اشاره به مشکلات خبرنگاران، گفت: مسائل صنفی اهالی رسانه، سال‌هاست که در مجلس خاک می‌خورد و ۹۹ درصد مشکلات اهالی رسانه باید با پیگیری‌های مداوم حل شود.

برگزاری جشنواره تاریخ شفاهی روایت انقلاب در همدان

وی ادامه داد: در راستای حل مشکلات حقوقی رسانه‌ها، تفاهم‌نامه‌ای با ستاد امر به معروف استان همدان داشته‌ایم تا اهالی رسانه به عنوان آمربه‌معروف محسوب شوند.

قوامی خاطرنشان کرد: در نظر داریم برای ایام دهه فجر جشنواره‌ای با عنوان تاریخ شفاهی روایت انقلاب را در همدان برگزار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار