نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد؛

توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه در مازندران

«محمدی لائینی» از توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۰۰۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵ - 13January 2022

توزیع ۲۶۷ میلیارد تومان کمک مومنانه در بین نیازمندان مازندرانی در سال جاریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در آئین نهضت کمک‌های مومنانه ویژه گرامیداشت دومین شهادت سردار سلیمانی که در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا برگزار شد، با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی فضای کسب و کار هنوز فعالیت آنچنانی را پیدا نکرد و نیاز به رزمایش کمک مومنانه است، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۲۲۱ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین اقشار نیازمند توزیع شده است.

وی افزود: امروز بخشی از بسته‌های معیشتی به شهرستان‌ها ارسال شده است که شامل ۲۰۰ سری جهیزیه به ارزش ریالی ۶ میلیارد تومان و بسته‌های معیشتی به ارزش ۴۰ میلیارد تومان و در مجموع ۴۶ میلیارد تومان است.

محمدی لائینی با بیان اینکه از ابتدای سال تا امروز ۲۶۷ میلیارد تومان کمک‌های مومنانه در قالب رزمایش توزع شده است، بیان داشت: بار اصلی این رزمایش و جمع آوری و توزیع آن به عهده سپاه کربلا است و از سپاه و بسیج و گروه‌های جهادی و مجمع خیرین تقدیر و تشکر داریم.

امام جمعه ساری ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا حدود ۸۰۰ میلیارد تومان کمک مومنانه به اقشار مختلف نیازمندان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان از این حرکت به شدت ناراحت و ناراضی هستند و در شرایط اقتصادی کنونی کمک‌های مومنانه التیامی بر این زخم خواهد بود و خیرین باید بدانند که اقدام جهادی بسیار ارزشمندی را انجام می‌دهند.

محمدی لائینی گفت: خیرین با مال خود جهاد می‌کنند و ان شاءالله این جهاد ادامه پیدا کند و شرایط بهبود پیدا کند و با همت دولت سیزدهم شرایط اقتصادی بهتر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار