رییس شورای تامین شهرستان ایذه:

دستگیری عوامل درگیری مسلحانه که منجر به مرگ شهردار دهدز شد

نبوتی از دستگیری عوامل درگیری مسلحانه با نیروی انتظامی که منجر به مرگ شهردار دهدز شد، خبر داد.
کد خبر: ۵۰۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵ - 12January 2022

دستگیری عوامل درگیری مسلحانه که منجر به مرگ شهردار دهدز شدبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، رییس شورای تامین شهرستان ایذه امروز از دستگیری عوامل درگیری مسلحانه با نیروی انتظامی که منجر به مرگ شهردار دهدز شد، خبر داد.

«حسن نبوتی» در این خصوص اظهار داشت: ظهر یکشنبه هفته جاری در جریان عملیات تعقیب و گریز نیروی انتظامی با سارقان مسلح در خیابان «محمد رسول‌الله» ایذه، شهردار دهدز به صورت تصادفی مورد اصابت گلوله قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی افزود: از همان روز حادثه، رسیدگی به این پرونده توسط نیروهای انتظامی آغاز شد و پیش از ظهر امروز عوامل این درگیری مسلحانه در مخفیگاه خود دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سرپرست فرمانداری ایذه با بیان این که افراد دستگیر شده چهار نفر هستند، ادامه داد: تعدادی از این افراد سابقه کیفری دارند و قطعا دستگاه قضایی برخورد شدیدی با آنها خواهد کرد.

نبوتی در ادامه از دستگیری چهار نفر از عوامل تیراندازی دیگر در خیابان شهید قریشوندی ایذه خبر داد و گفت: خط قرمز ما امنیت شهروندان است و برخورد با عوامل برهم زننده امنیت مردم در اولویت کار نیروی انتظامی قرار دارد.

مرحوم «فرشاد نقدی» شهردار دهدز ظهر یکشنبه در جریان عملیات تعقیب و گریز نیروی انتظامی با سارقان مسلح در ایذه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد. دهدز مرکز شهرستان تازه تاسیس دزپارت در ۲۵۰ کیلومتری شمال شرق اهواز قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها