فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور:

اقدامات زیادی در ارتش برای کاهش جرایم تدارک دیده شده است

بیدادی گفت: تشکیل کارگاه‌های مهارت آموزی و تشکیل کلاس‌های آگاه سازی از جمله اقداماتی برای کاهش جرایم است که در ارتش در دست اقدام هستند.
کد خبر: ۵۰۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲ - 12January 2022

اقدامات زیادی در ارتش برای کاهش جرایم تدارک دیده شده استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، امیر سرتیپ دوم «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور امروز با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی خود باید در همه مولفه‌ها در منطقه و جهان الگو باشد، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی برای الگو بودن، به تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب و کاهش جرایم در این سازمان اهتمام جدی دارد.

وی در کارگاه علمی کاربردی استانی مدیریت پیشگیری از وقوع جرایم شایع و آسیب های نوپدید در نیروهای مسلح خوزستان که در سرسرای همایش‌های بین المللی آب و برق استان برگزار شد، افزود: ارتش جمهوری اسلامی به دلیل در اختیار داشتن نیروهای جوان، دستورالعمل‌های مختلفی برای نشاط آفرینی، امیدآفرینی، کاهش جرایم و تربیت سربازانی در تراز انقلاب در دست اجرا دارد.

بیدادی با تاکید بر این که نیروهای مسلح خود را ملزم به کاهش وقوع جرم و الگو بودن در این زمینه می‌دانند، گفت: راهبردهای ارتش در قالب ۲۹ طرح «لبیک» طراحی شده است که از این طرح ها، ۱۶ طرح پیرامون نیروی انسانی است که نشان از توجه ویژه ارتش به نیروی اثرگذار انسانی دارد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور متذکر شد: اعمال مدیریت صحیح به ویژه در رده‌های پایین گروهان و دسته، اعمال تنبیه لازم و بازدارنده و برخورد قاطع و قانونی با نفرات خاطی، پرکردن اوقات فراغت به وسیله فعالیت ورزشی، فرهنگی و هنری، تشکیل کارگاه‌های مهارت آموزی و تشکیل کلاس‌های آگاه سازی از جمله اقدام ها برای کاهش جرایم است که در ارتش در دست اقدام هستند.

وی با بیان اینکه در سازمان قضایی نیروهای مسلح تحول ایجاد شده است، گفت: تعامل، همکاری و همراهی خوبی میان نیروهای مسلح و دستگاه قضایی خوزستان ایجاد شده است و این تعامل نزدیک در رسیدگی و حل مسایل موثر بوده است.

امیر بیدادی سازمان قضایی نیروهای مسلح را سازمانی پیشگیر در جرایم دانست و ادامه داد: پیشگری از جرایم در سازمان قضایی نیروهای مسلح بیش از سه دهه است که به صورت جدی مورد تاکید است و این موضوع موجب شده تا وقوع تخلفات در نیروهای مسلح همواره روند کاهشی داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار