فرمانده سپاه کربلا:

قرارگاه «محله مهدوی» در سطح شهرستان‌های مازندران اجرا می‌شود

سردار «مسلمی» گفت: قرارگاه «محله مهدوی» در سطح شهرستان‌های مازندران اجرا می‌شود.
کد خبر: ۵۰۰۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷ - 12January 2022

قرارگاه «محله مهدوی» در سطح شهرستان‌های مازندران اجرا می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران عصر امروز (چهارشنبه) در حاشیه طرح قرارگاه محله مهدوی که به صورت میدانی در روستای برج خیل سیمرغ برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مأموریت‌های بسیج مستضعفین حل نظام مسائل در محلات است که در این راستا با تشکیل قرارگاه محله مهدوی ظرفیت اندیشمندان و نخبگان محلی را در شناسایی آسیب‌های موجود به خدمت می‌گیرند.

وی استفاده از ظزفیت مسجد، امام محله و مردم را برای حل مشکلات مهم دانست و افزود: مسجد به عنوان عرصه فعالیت برای ما اهمیت دارد که از این ظرفیتها برای حل مسائل باید بهره بگیریم.

سردار مسلمی ادامه داد: محل رجوع و مرجعیت مشکلات محله باید در مساجد باشد همچنان که در دهه اول انقلاب و شکل گیری انقلاب همه وجود مردم در مسجد بوده است امروز هم باید همه فعالیت‌ها سمت و سو پیدا کند به این سمت و همه مشکلات باید در مسجد حل شود.

فرمانده سپاه کربلا از شکل‌گیری قرارگاه مهدوی در سطح همه شهرستانها برای رفع مشکلات مردم خبر داد.

حجت الاسلام «محمدنسب» امام جمعه سیمرغ نیز اجرای طرح امام محله مهدوی را برای پشتیبانی و رفع موانع دانست و گفت: در این طرح ارتباط مردم و مسئولین در محله به محله اعم از عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و ... را شاهد هستیم و هر جا سپاه و بسیج وارد میدان شده اند مشکلات برطرف شده است و امیدواریم در گام دوم انقلاب نیز با حضور بسیج و سپاه موفق خواهیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار