نماینده ولی فقیه در مازندران:

برای جلوگیری از تفرقه باید غیرت ولایی داشته باشیم

«محمدی لائینی» گفت: برای جلوگیری از تفرقه همه باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم و همه حول این حجت به خط شویم و غیرت رهبری و ولایی داشته باشیم.
کد خبر: ۵۰۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱ - 12January 2022

برای جلوگیری از تفرقه باید غیرت رهبری و ولایی داشته باشیمبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز (چهارشنبه) در آئین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با تقدیر از حجت الاسلام «شکریان امیری» مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان، دیندار کردن مردم را از جمله وظایف تبلیغات اسلامی برشمرد و اظهار داشت: باید مساجد و محافل و نماز‌های جماعت تلاش‌های دینی را منعکس کنند.

وی با اظهار اینکه مساجد پس از کرونا وضعیت خوبی ندارند و برپایی نماز در برخی از این مساجد تعطیل است، بیان داشت: همچنین نیمی از مساجد استان فاقد امام جماعات است.

وی با اشاره به راه اندازی کارگروه امور مساجد، قرآن و عترت و ... در استان افزود: باید با حمایت تبلیغات اسلامی و ارشاد، مسائل فرهنگی را با وحدت رویه پیگیری کرد و در زمینه دیندار کردن مردم برنامه ریزی شود.

محمدی لائینی اقامه دین را مسئله مهم و الزامی برشمرد و ادامه داد: انقلاب اسلامی نماد اقامه دین است و پیامر اسلام نیز اقامه دین و دین دار کردن مردم را در دستور کار قرار داده بودند.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: اقامه دین و حمایت از پرچمی که برای آن برافراشته، ضروری است و همه باید انقلابی باشیم و در راستای حمایت از مظلومان و محرومان جهان حرکت کنیم.

وی تفرقه در دین را بزرگترین تفرقه برشمرد و عنوان کرد: اینکه هر روز و هر کس به نام دین، چیزی بگوید ناشی از درک نادرست از دین به شمار می‌آید و تفکر جدایی دین از سیاست و تفکر شیعه انگلیسی و ... خطرناک است.

محمدی لائینی تفرقه در دین را بزرگترین خطر ذکر کرد و تصریح کرد: برای جلوگیری از تفرقه همه باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم و همه حول این حجت به خط شویم و غیرت رهبری و ولایی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: روحانیت متفرق و روحانیتی که فقط به دین و اقامه دین کاری نداشته باشد، به درد نمی‌خورد و باید روحانیت در مسیر رهبری در خط و به خط باشیم و سازمان تبلیغات اسلامی در همه این حوزه‌ها وظیفه بسیار سنگین دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار