مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی مازندران:

سازمان تبلیغات اسلامی طلایه‌دار تبلیغ در نظام اسلامی است

حجت‌الاسلام «شریف تبار» گفت: انبیاء الهی پرچمداران و طلایه داران تبلیغ و تبیین مفاهیم توحیدی و مرزبانان آن هستند و این حرکت با تربیت یاران و مبلغان استمرار یافته است.
کد خبر: ۵۰۰۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹ - 12January 2022

پرچمداری و طلایه داری تبلیغ در نظام اسلامی استمرار داردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمدمهدی شریف تبار» مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی مازندران امروز (چهارشنبه) در آئین تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه امر تبلیغ بسیار مهم به شمار می‌رود و سفارش‌های زیادی شده است، اظهار داشت: انبیای الهی پرچمداران و طلایه داران تبلیغ و تبیین مفاهیم توحیدی و مرزبانان آن هستند و این حرکت با تربیت یاران و مبلغان استمرار یافته است.

وی تبلیغ، رساندن تبیین و معارف دینی را مهم ذکر کرد و ادامه داد: این حرکت در نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی استمرار یافت و با معماری‌های جدید بهترین و سیاسی‌ترین رهبر معنوی دنیا، معماری‌های اول انقلاب، نهاد مقدس تبلیغات اسلامی پایه گذاری شد و این حرکت در دوران حاضر و رهبری ولی امر مسلمین و رهبر معظم انقلاب وجود و تداوم دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز در پیچ و خم‌های مهم تاریخی، جهاد تبیین و مبارزه‌ای که به وجود آمده امیدواریم با حمایت حضرت حق و ولی عصر این مسیر را ادامه می‌دهیم و به عنوان یک سرباز در این راه خدمتگزار خواهم بود.

حکم مدیرکلی حجت الاسلام شریف تبار توسط رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اهدا و از تلاش‌های حجت الاسلام شکریان مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها