شب خاطره «سرباز عاشقی، سردار ولایت» در یاسوج برگزار شد + تصاویر

به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، شب خاطره «سرباز عاشقی، سردار ولایت» در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵ - 12January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، شب خاطره «سرباز عاشقی، سردار ولایت» به همت بسیج هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و تعداد دیگری از ادارات و دستگاه‌های اجرایی امشب در یاسوج برگزار شد.

در این آیین که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد، شاعران با شعرخوانی پیرامون شخصیت شهید سلیمانی، یاد و خاطره این سردار بزرگ جهان اسلام را گرامی داشتند.

سرهنگ پاسدار «جمشید ارسلان‌جو» مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار داشت: پس از اتمام جنگ هشت ساله عراق علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، توطئه‌های دشمنان در عرصه‌های دیگر ادامه یافت و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها بیان کرده‌اند امروز ما با جنگ و ناتوی فرهنگی روبرو هستیم.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت فضای مجازی، افزود: دشمن با همه توان خود در این عرصه ورود کرده و مسیرهای مختلفی برای مبارزه با بیداری اسلامی طی کرده که تازه‌ترین آن در عرصه فرهنگی است.

مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی ویژگی‌های برجسته زیادی داشت که از مهم‌ترین این ویژگی‌ها ولایت‌مداری ایشان بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار