رئیس جمهور در فرودگاه بندرعباس:

تاریخ هرمزگان، ایستادگی، شجاعت و مقاومت مردم برابر متجاوزان را ثبت کرده است

رئیس جمهور ‌گفت: شکل گیری استان هرمزگان همراه با مقاومت و ایستادگی در برابر متجاوزان بوده است، تاریخ هرمزگان، ایستادگی، شجاعت و مقاومت مردم برابر متجاوزان را ثبت کرده است.
کد خبر: ۵۰۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵ - 13January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور صبح امروز در چهاردهمین سفر استانی خود به استان هرمزگان، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: توفیقی پیدا کردیم که بنده و همکارانم امروز در بندرعباس باشیم و سفری به استان هرمزگان انجام دهیم.

وی با بیان اینکه شکل‌گیری استان هرمزگان همراه با مقاومت و ایستادگی در برابر متجاوزان بوده است، افزود: تاریخ هرمزگان، ایستادگی، شجاعت و مقاومت مردم برابر متجاوزان را ثبت کرده است.

رئیس جمهور گفت: اعلام کرده بودم که بررسی های مقدماتی با حضور تیم‌های کارشناسی در استان هرمزگان صورت گیرد که در این زمینه هیات‌های مختلفی اعزام شدند و بررسی ها صورت گرفت، با مشورت نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، استاندار هرمزگان، فعالان اقتصادی، سیاسی و اجتماعی نیازها شناسایی شده است.

وی ادامه داد: استان هرمزگان استانی اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری است و زمینه های مختلفی در آن برای پیشرفت وجود دارد که با این ظرفیت ها امروز برخی نارسایی ها، فقر و بیکاری در هرمزگان معنا ندارد.

رئیسی با بیان اینکه باید اقتصاد دریا، صنعت، گردشگری و معدن در هرمزگان فعال شود تا شاهد فقر و بیکاری نباشیم، عنوان کرد: با تلاش‌های استاندار و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی امنیت خوبی در استان هرمزگان برقرار شده و این موضوع امنیت خلیج فارس را تضمین کرده ‌که باید از زحمات و جانفشانی نیروهای مسلح در این زمینه تقدیر کرد که امنیت دریا، زمین و هوا را تضمین کرده اند.

وی با اشاره به اینکه حضور آگانه و با بصیرت نیروهای مسلح توانسته خلیج فارس را امن کند، اضافه کرد: این امنیت هرگونه سرمایه گذاری را در استان هرمزگان تضمین می‌کند و بسیاری از توسعه یافتگی‌ها با افزایش سرمایه‌گذاری‌ها محقق می شود.

رئیس جمهور متذکر شد: طرح های مختلفی برای هرمزگان در زمینه توسعه یافتگی حوزه های مختلف برنامه ریزی شده و بزودی مردم هرمزگان تفاوت‌ها را نسبت به قبل مشاهده خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار