حین گشت‌زنی؛

دو تکاور رژیم صهیونیستی هلاک شدند

رسانه‌ها خبر دادند که نظامیان رژیم صهیونیستی به اشتباه با یکدیگر درگیر شده‌اند که در نتیجه این درگیری، دو تن از تکاوران این رژیم هلاک شده‌اند.
کد خبر: ۵۰۰۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵ - 13January 2022

دو تکاور رژیم صهیونیستی هلاک شدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع عبری‌زبان صبح امروز (پنج‌شنبه)، خبر دادند که دو افسر رژیم صهیونیستی در غور اردن (دره اردن) به هلاکت رسیده‌اند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این خصوص گزارش داد که تحقیقات اولیه نشان می‌دهد پس از تمرین نظامی در غور اردن، دو تن از تکاوران رژیم صهیونیستی در حال گشت‌زنی در نزدیکی پایگاهشان بوده‌اند که ناگهان احساس می‌کنند تحرکات مشکوکی در اطرافشان در جریان است.

بنابر این گزارش، هر دو تکاور اقدام به شلیک تیر هوایی می‌کنند که یکی از سربازان یگان گمان می‌کند عملیاتی مسلح به وقوع پیوسته و به سرعت به سمت دو تکاور یادشده شلیک می‌کند.

طبق گزارش منابع عبری‌زبان، در پی این تیراندازی هر دو تکاور به هلاکت رسیده‌اند.

مقامات رژیم صهیونیستی از جمله «گیلعاد اردان» سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد این حادثه را «فاجعه» خواندند.

در همین ارتباط، خبرنگار شبکه المنار اخیرا با انتشار ویدئویی خواب نظامیان صهیونیست در مرز‌های لبنان را به تصویر کشیده بود.

خبرنگار المنار گزارش داده بود که نظامیان صهیونیست به جای نگهبانی در مرزها، پیوسته در مناطق مرزی می‌خوابند.

وی اخیرا همچنین با انتشار ویدئویی از نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیستی «شتولا» واقع در مرز فلسطین اشغالی و لبنان در مجاورت شهرک «عیتا الشعب» تصاویری از نیرو‌های رژیم صهیونیستی در حال زباله‌گردی و جمع‌آوری ضایعات در مرز‌ها منتشر کرد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها