در واکنش به صدور احکام اعدام برای جوانان بحرینی؛

«الکعبی»: آل سعود تا کِی به نسل‌کشی شهروندان بحرینی ادامه می‌دهد؟

دبیرکل جنبش «نجباء» عراق سکوت جهانیان در قبال جنایات حکام عربستان را مورد انتقاد قرار داد و تأکید کرد که جنبش نجباء در کنار ملت‌های تحت ظلم رژیم سعودی خواهد ایستاد و صدای آنان خواهد بود.
کد خبر: ۵۰۰۴۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳ - 13January 2022

«الکعبی»: آل سعود تا کِی به نسل‌کشی شهروندان بحرینی ادامه می‌دهد؟به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «شیخ اکرم الکعبی» دبیرکل این جنبش مقاومت اسلامی با انتقاد از چشم‌پوشی جهانیان بر جنایات فجیع و ضدانسانی آل‌سعود، گفت: رژیم وهابی همچنان شدیدترین انواع ظلم و سرکوب را در حق پیروان اهل‌بیت علیهم‌السلام در نقاط مختلف مرتکب می‌شود.

براساس این گزارش، شیخ «اکرم الکعبی» ضمن اشاره به صدور حکم اعدام در حق شماری از جوانان بحرینی، این اقدام را طایفه‌گرایانه خواند و ادامه داد: آل‌سعود تا کی بناست به نسل‌کشی شهروندان بی‌گناه در بحرین و منطقه ادامه دهد؟ و تا چه زمانی قرار است سکوت و چشم‌پوشی در قبال این جنایات استمرار داشته باشد؟

وی در پایان خطاب به ملت‌های تحت ظلم رژیم سعودی تصریح کرد: ما در کنارتان خواهیم ایستاد و به حمایت از شما ادامه خواهیم داد. ما صدای شما خواهیم بود؛ صدایی که به آسمان می‌رسد تا ضمن تحقق عدالت، به یاری خداوند، حق پیروز شده و باطل از بین برود.

رژیم سعودی در سال ۲۰۱۵ دو معارض بحرینی به نام‌های «جعفر سلطان» و «صادق ثامر» را ربود و پس از قریب به یکصد روز نگهداری در مکانی نامعلوم، آن‌ها را به زندان منتقل کرد. دادگاه عربستان به‌تازگی از صدور حکم اعدام برای این دو جوان شیعه خبر داد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها