مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی عنوان کرد؛

ضرورت توجه به گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس که دستورالعمل آن به دفاتر نمایندگی و همچنین از طریق استانداری به فرمانداری‌ها ابلاغ شده باید به‌عنوان یک اولویت در دستور کار قرار گیرد و مأموریت‌های محوله با قوت دنبال شود.
کد خبر: ۵۰۰۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴ - 13January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست مشترک سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و سرهنگ پاسدار «ابوطالب جوان» فرمانده سپاه ناحیه تربت جام و «علی اکرامی» رئیس دفتر نمایندگی حفظ آثار این شهرستان برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست اظهار داشت: در نگاه کلی دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان تربت جام در حوزه‌هایی از جمله روایتگری دفاع مقدس و مقاومت، آموزش معارف دفاع مقدس، پژوهش و تحقیق که منجر به تألیف کتاب می‌شود، احداث یادمان‌های شهدای گمنام و فعالیت در فضای مجازی فعال و اثرگذار است و در اجرای مأموریت‌ها نیز پیشرفت‌های خوبی داشته است.

وی افزود: گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس که دستورالعمل آن به دفاتر نمایندگی و همچنین از طریق استانداری به فرمانداری‌ها ابلاغ شده باید به‌عنوان یک اولویت در دستور کار قرار گیرد و مأموریت‌های محوله با قوت دنبال شود.

این مسئول تصریح کرد: ترکیب اعضای شورای دفتر نمایندگی حفظ آثار شهرستان که از پیشکسوتان دفاع مقدس و جوانان آتش به اختیار تشکیل شده، خوب و ارزشمند است که این روند باید تقویت شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی بر توسعه تعاملات برون سازمانی و نقش‌آفرینی مردم در نشر ارزش‌های دفاع مقدس تأکید کرد.

در ابتدای این نشست اکرامی گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تربت جام ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار