مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره):

۹۵درصد مشاغل ایجاد شده توسط بنیاد برکت در کشور پایدار هستند

ترکمانه گفت: ۹۵ درصد شغل‌هایی که توسط این بنیاد در سراسر کشور ایجاد شده پایدار و فعال هستند.
کد خبر: ۵۰۰۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲ - 13January 2022

۹۵درصد مشاغل ایجاد شده توسط بنیاد برکت درکشور پایدار هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از طرح‌های شهرستان کهگیلویه و بویر احمد اظهار داشت: بنیاد برکت برای رفع معضلات و محرومیت‌ها در مناطق مختلف مطالعات مختلفی انجام داده است و این کار نیز از روستاها آغاز شده است.

وی بیان داشت: بحث حاشیه نشینی و مهاجرت بی رویه روستاییان به شهرها یکی از معضلات اصلی بوده که رهبر معظم انقلاب بر حل آن تاکید دارند.

ترکمانه با بیان اینکه بنیاد برکت برای کاهش آسیب‌ها در بحث حاشیه نشینی نیز ورود کرده است، گفت: حاشیه نشینی آسیب‌های فراوانی در پی دارد و هزینه‌های پنهان بسیاری برای کشور ایجاد می‌کند و در راستای کاهش مهاجرت از روستا به شهر و مهاجرت معکوس اجرای طرح بزرگ «به روستا برمی‌گردیم» توسط بنیاد برکت آغاز شده است.

وی بیان داشت: در این طرح همه کسانی که به دلایلی روستای خود را ترک کرده‌اند، به زادگاه خود بازگشته و مهاجرت‌ها کاهش خواهد یافت.

ترکمانه با بیان اینکه همه طرح‌های اقتصادی، عمرانی و…  که توسط بنیاد برکت انجام می‌شود بدون هیچ گونه بروکراسی اداری انجام می‌شود، گفت: پنج سال است که بنیاد برکت در زمینه ایجاد اشتغال در کشور به صورت ویژه ورود کرده و به خاطر موفقیت در اجرای طرح‌های اشتغال زا بارها مورد تقدیر مسئولان قرار گرفته و تفاوت بنیاد برکت با سایر ارگان‌های اشتغال زا در حمایت از مجریان طرح‌ها، تسهیل گری و ارائه خدمات به این طرح‌ها است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار