قالیباف:

رنجی بالاتر از جاماندن از قافله شهدا نیست

رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی به‌ یادواره شهدای غرب مشهد، بالاترین رنج را جاماندن از قافله شهدا دانست.
کد خبر: ۵۰۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸ - 13January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت برگزاری یادواره ۶۸۸ شهید غرب مشهد «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی پیامی صادر کرد که توسط سیدمحمدجواد شوشتری رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی شامگاه پنجشنبه در این یادواره قرائت شد.

در این پیام آمده است: شهید، ارزشمندترین دارایی خود را در راه حق نثار کرده و خداوند نیز زنگار کهنه شدن را از چهره او زدوده است.  

این پیام می‌افزاید: شهید از آن رو که خود را فنای فی الله کرده باقی خواهد ماند و ما باید خود را وقف آن چیزی کنیم که ماندنی است و جان در معرض فنای خود را، به قافله شهدا برسانیم.  

در این پیام تصریح شده است: رنجی بالاتر از جاماندن از قافله شهدا نیست و امید است خداوند ما را از جاماندگان قافله شهدا قرار ندهد.

در بخش دیگری از این پیام تأکید شده است: ستارگان راه ایثار، راه را به گمشدگان این مسیر نشان می‌دهند، خون شهید راه ایثار را به دیگران نشان می‌دهد.

در این پیام به تلاش ظالمان تاریخ برای زدودن یاد و راه شهدا اشاره شده و می‌افزاید: از همین رو است که امروز می‌توان گفت زنده نگه داشتن نام، یاد و راه شهدا همانند کار ارزشمند شهدا است.

در پایان این پیام آمده است: اگر خود را وقف حل مشکلات مردم کرده و از سیم خاردارهای نفس عبور کنیم، هیچ بن‌بستی در مسیر خدمت باقی نخواهد ماند. با عذرخواهی از عدم حضورم در این مراسم، قدردان همه دست‌اندرکاران یادواره شهدای غرب مشهد هستم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار