استاندار همدان:

وجود نماینده ولی‌فقیه محور وحدت، انسجام و برکت برای استان همدان است

«قاسمی‌فرزاد» با بیان اینکه وجود نماینده ولی‌فقیه در استان، محور وحدت، انسجام و برکت برای استان همدان است، گفت: هدایت‌ها و نقش معنوی نماینده ولی‌فقیه در استان رفع کننده مشکلات جدی بوده و در بزنگاه‌های حساس اثرگذار بوده است.
کد خبر: ۵۰۰۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰ - 13January 2022

وجود نماینده ولی فقیه محور وحدت، انسجام و برکت برای استان همدان استبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان امروز (پنج‌شنبه ) در دیدار با آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان که با حضور «سید محمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس‌جمهور انجام گرفت، اظهار داشت: وجود نماینده ولی‌فقیه در استان، محور وحدت، انسجام و برکت برای استان همدان است.

وی بیان داشت: هدایت‌ها و نقش معنوی نماینده ولی‌فقیه در استان رفع کننده مشکلات جدی بوده و در بزنگاه‌های حساس اثرگذار بوده است.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: دغدغه‌های فرهنگی آیت‌الله «شعبانی» قابل‌ تقدیر بوده و ضرورت دارد در طرح‌ها و برنامه‌های در نظر گرفته شده برای استان پیگیری و اجرا شوند.

وی متذکر شد: نماینده ولی‌فقیه در استان در عرصه تعامل با مدیران و مسئولان دولت سیزدهم در همدان نهایت همراهی و همکاری را داشته است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: تلاش‌ها و همکاری‌های بی‌وقفه نماینده ولی‌فقیه در راستای رفع مسائل استان قابل تقدیر و تشکر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار