معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی:

نباید میزهای مدیریت بین مدیران و مردم فاصله بیاندازد

«محمدی» گفت: نباید میزهای مدیریت بین مدیران و مردم فاصله بیاندازد و باید بدون منت با کار جهادی و انقلابی حتی خارج از وقت اداری، برای حل مشکلات مردم تلاش شود.
کد خبر: ۵۰۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹ - 13January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «تراب محمدی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی روز پنجشنبه در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان شبستر، اظهار داشت: از خصوصیات نمایندگان و کارگزاران دولت سیزدهم حضور مستمر بین مردم است و نباید میزهای مدیریت بین مدیران و مردم فاصله بیاندازد و باید بدون منت با کار جهادی و انقلابی حتی خارج از وقت اداری، برای حل مشکلات مردم تلاش شود.  

وی با بیان اینکه فرمانداران آذربایجان شرقی با دید اقتصادی انتخاب می‌شوند، تجربه و تخصص را از اصول انتصاب فرمانداران در استان برشمرد و افزود: چون دولت درصدد حل مشکلات معیشتی مردم است نمایندگان دولت در شهرستان‌ها با این دیدگاه منصوب می‌شوند.  

محمدی عدالت محوری را یکی از خصوصیات مهم و بارز دولت فعلی دانست و یادآوری کرد: بر همین اساس باید فرمانداران به تمام مناطق شهرستان باید با یک دید نگاه کند.   

وی با اشاره به ظرفیت‌های صنعتی شبستر، ادامه داد: این شهرستان با دارا بودن ۶۵۰ واحد تولیدی نگین صنعت آذربایجان شرقی است و کارگزاران دولت باید با حضور مستمر بین مردم و واحدهای تولیدی در جهت رفع مشکلات آنها قدم بردارند. پیگیری و حل مشکل احداث جاده «شبستر - تسوج» اولویت کاری فرماندار جدید است تا تکمیل این راه که دغدغه و مطالبه اصلی مردم است، حل شود.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار