نماینده ولی فقیه در مازندران:

تفکر «استکبارستیزی» انقلاب اسلامی را سالم نگه داشت

«محمدی لائینی» گفت: تفکر آمریکاستیزی، استکبارستیزی، و ظلم ستیزی انقلاب اسلامی را سالم نگه داشت.
کد خبر: ۵۰۰۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶ - 14January 2022

تفکر «استکبارستیزی» انقلاب اسلامی را سالم نگه داشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان با تأکید به تقوای الهی اظهار داشت: شرط پذیرفتن همه اعمال در نزد خداوند تقواست و باید باتقوا باشیم و اعمال خود را به قبولی خدا و، ولی خدا و امضای امام زمان (عج) برسانیم و به دنبال کسب تقوا برویم.

وی افزود: طاغوت یعنی تمرد از خدا و اصل و اساس ایمان این است که در برابر خواست خدا بهترین تسلیم را داشته باشیم و این تسلیم، با میل و ادب باشد نه از سر ناچاری و این‌ها نتیجه تقواست.

محمدی لائینی با گرامیداشت ۲۴ دی سالروز انتصاب رهبر معظم انقلاب به امامت جمعه تهران از طرف امام راحل و تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) ادامه داد: ایشان کسی است که مقام بسیار شامخی در نزد خداوند دارد و فرزندان حضرت زهرا را بر فرزندان خود مقدم می‌داشت و خودش و فرزندان خود را کنیز و خدمتگزار فرزندان حضرت زهرا می‌دانست.

امام جمعه ساری بیان داشت: این روز، روز مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است و باید در مقابل عظمت این مادران و همسران شهدا سر تعظیم فرود بیاوریم چرا که فرزندان خود را در راه خدا قربانی کردند.

وی با اشاره به اینکه ۲۶ دی سالروز فرار شاه خائن را در پیش داریم، خاطرنشان کرد: با تند شدن جریان انقلاب اسلامی این نوکر آمریکایی پا به فرار گذاشت و آمریکا نوکرانی را که تاریخ مصرفشان گذشته باشد رها می‌کند.

محمدی لائینی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار تصویری با مردم قم در ۱۹ دی سال جاری تصریح کرد: ایشان از علامه مصباح با تحلیل یاد کرد و هم فرموده و هم نفرموده ایشان برای ما ملاک و معیار و حجت است.

امام جمعه ساری با بیان اینکه انقلاب اسلامی فرزند پاک و نابی است که خداوند به ما داده است، تأکید کرد: هر وقت این مولود در دامن مادرش بود سالم بود و هر وقت به دست فرهنگ و خط تفکری که زاینده انقلاب نبود، دادیم، مجروح و زحمی شد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه آمریکاستیزی، استکبارستیزی، ظلم ستیزی و صهیونیست ستیزی خط انقلاب اسلامی است و این خط و تز از انقلاب نگه داری کرد، اظهار داشت: خط سازش با غرب و غربگرایی هزار جراحت و زخم بر آن وارد کرده است و باید حواس مان جمع باشد در انتخابات دقت کنیم.

محمدی لائینی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در آخرین روز‌های دولت دوازدهم فرمودند این هشت سال تجربه خوبی است و اعتماد به غرب جواب نمی‌دهد و ما باید این انقلاب را به کسی بسپاریم که نااهل نباشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در طول ۴۳ سال این انقلاب هر جا که پیشرفت و حرکت داشت محصول مجاهدت افراد انقلابی بود و هر جا کار زمین ماند و مشکل داشتیم پای اشرافی‌گری، فساد، فرصت‌طلبی و نگاه‌های غیرانقلابی در میان بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار