توصیه شهید «وفائی‌زاده» به ملت ایران

شهید محمد وفائی‌زاده در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «ملت عزیز این انقلاب با خون آبیاری شده پس دست از یاری امام برندارید و امام عزیز را با عمل از جان و دل یاری کنید.»
کد خبر: ۵۰۰۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ - 14January 2022

توصیه شهید «وفائی‌زاده» به ملت ایران

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید محمد وفایی‌زاده

«بسم الله الرحمن الرحیم  

درود بر امام زمانم حضرت بقیه الله الاعظم اروحنا و ارواح العالمین له الفداء‌ای امام زمان ولیعصر چگونه از تو تشکر کنم از اینکه اجازه دادی کنار سربازانت علیه کفار نبرد کنم و سلام به پیشگاه امام امت بنیانگذار جمهوری اسلامی، امام خمینی و سلام به پیشگاه مقدس ملت شهیدپرور ایران ملتی که در راه دین خدا از هیچ چیز دریغ نکرده و سلام به خانواده‌های شهدای عزیزی که با ایثار جوانان خود و خون آن‌ها در راه خدا درخت اسلام را آبیاری کردند.

 ملت عزیز، این انقلاب با خون آبیاری شده پس دست از یاری امام برندارید و امام عزیز را با عمل از جان و دل یاری کنید.

 پدر و مادر گرامی امیدوارم  که مرا حلال کنید واقعا در این مدت عمرم شما را خیلی زحمت دادم و رنج کشیدید.

دختران را پیرو حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) تربیت کنید فرزندان عزیز از شما می‌خواهم تا توان دارید از انقلاب و اسلام با خون خویش اسلام را یاری کنید که می‌کنید. ان‌شاءالله مرا حلال کنید، زیرا نتوانستم در طول زندگی آن چنان که وظیفه باشد عمل کنم. دست از اطاعت امام برندارید که اطاعت از امام اطاعت از رسول اکرم و اطاعت از رسول اکرم اطاعت از خداست.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار