امام جمعه دشتی:

نعمت پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین نعمت‌های الهی بود

«زاهددوست»» گفت: نعمت پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین نعمت‌های الهی بود که خداوند به برکت رهبری الهی امام و خون مطهر شهیدان، به ملت ایران ارزانی داشت
کد خبر: ۵۰۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱ - 14January 2022

نعمت پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین نعمت‌های الهی بودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «علی زاهددوست» امام جمعه دشتی، در خطبه‌های امروز نماز جمعه خورموج اظهار داشت: نعمت پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین نعمت‌های الهی بود که خداوند به برکت رهبری الهی امام و خون مطهر شهیدان، به ملت ایران ارزانی داشت.

وی گفت: ملت ایران در راه تحقق و تداوم این انقلاب مجاهدت‌های فراوان کرده و به فضل الهی در آینده هم حتی به قیمت جان از این انقلاب الهی مراقبت خواهند نمود.

امام جمعه دشتی افزود: متأسفانه با وجود همه جانفشانی ها و استقامت ملت ایران، امروز می‌بینیم که ملت با سختی‌ها و فشار اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند، شکاف عجیب طبقاتی ایجاد شده و برخی امورات این مردم عزیز را نگران کرده است.

وی ادامه داد: آنچه که واضح و آشکار است و ملت عزیز ما هم بخوبی می‌دانند، متأسفانه منشأ اصلی این نابسامانی و نگرانی‌ها ضعف مدیریتی و فساد اداری است که این همه فقر و فساد و تبعیض را رقم زده است.

زاهددوست بیان کرد: از دولتمردان جدید انتظار داریم با تدبیر اساسی و اراده جدی برای کاهش ضعف مدیریتی و رفع فساد اداری اقدام کنند.

وی افزود: خطر جدی امروز برای انقلاب اسلامی، بیرونی نیست و هیچ قدرت بیرون توان مقابله و خدشه وارد کردن به انقلاب اسلامی را ندارد بلکه خطر جدی امروز برای انقلاب اسلامی داخلی است و آن عبارت است از ضعف مدیریتی و فساد اداری است.

امام جمعه دشتی خاطرنشان کرد: هیچ خطری انقلاب اسلامی را تهدید نمی‌کند اما خطر ضعف مدیریتی و فساد الهی می‌تواند به مرور زمان انقلاب و نظام اسلامی را با خطر جدی مواجه کند.

وی با بیان اینکه برکناری مدیران ناکارآمد خواست و مطالبه مردم است افزود: وقتی می‌بینیم مدیری خنثی و ناکارآمد است مشکلی که حل نمی‌کند بلکه مشکلات مردم را صدچندان می‌کند چرا با او تعارف می‌کنیم.

زاهددوست تصریح کرد: در انتصابات باید دقت شود کار به افراد کارآمد و فرهیخته سپرده شود و از رودربایستی‌ها و تعارفات خودداری شود.

وی بیان کرد: معیار در انتخاب و انتصاب مدیران باید کارآمدی، توانمندی و انقلابی گری باشد نه اینکه بگوییم این را آن سفارش کرده و آن را دیگری، که اگر اینگونه باشد گناه نابخشودنی است.

امام جمعه دشتی ادامه داد: باید معیارهای ما در انتصاب این باشد که کدام یک کارآمدتراست یا کدام یک توان بیشتری برای برداشتن بار نظام و مردم را دارد. کدامیک خدمتگزاری شایسته‌تر است.. و یا کدامیک می‌تواند مایه آبروی انقلاب، نظام ولایی و دولت انقلابی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار