شهید مزیدی:

یادآور اباذر‌ها و علی‌اکبر‌ها در کربلای تاریخ باشید

شهید محمد مزیدی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «اگر محصل هستید در سنگر علم و دانش، با اسلحه قلم و اگر غیرمحصل هستید با کلیه ابزار کار، دشمنان اسلام و ولایت محمدی را نشانه گیرید و یادآور یاران غیور اسلام از اباذر‌ها و على اکبر‌ها در صحنه کربلاى تاریخ باشید.»
کد خبر: ۵۰۰۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹ - 14January 2022

یادآور اباذر‌ها و علی‌اکبر‌ها در کربلای تاریخ باشید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «محمد مزیدی» فرزند «علی»، ۱ فروردین ۱۳۴۳ در خارکلاتهِ علی آباد دیده به جهان گشود و سرانجام در بیست و دوم دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه به فیض شهادت نائل آمد.

 وصیت‌نامه شهید محمد مزیدی 

«إِنَّ اللَّهَ اشتَرىٰ مِنَ المُؤمِنینَ أَنفُسَهُم وَأَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ ۚ یُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللَّهِ فَیَقتُلونَ وَیُقتَلونَ ۖ وَعدًا عَلَیهِ حَقًّا فِی التَّوراةِ وَالإِنجیلِ وَالقُرآنِ ۚ وَمَن أَوفىٰ بِعَهدِهِ مِنَ اللَّهِ ۚ فَاستَبشِروا بِبَیعِکُمُ الَّذی بایَعتُم بِهِ ۚ وَذٰلِکَ هُوَ الفَوزُ العَظیمُ

خداوند از مؤمنان، جان‌ها و اموالشان را خریداری کرده، که (در برابرش) بهشت برای آنان باشد؛ (به این گونه که:) در راه خدا پیکار می‌کنند، می‌کشند و کشته می‌شوند؛ این وعده حقّی است بر او، که در تورات و انجیل و قرآن ذکر فرموده؛ و چه کسی از خدا به عهدش وفادارتر است؟! اکنون بشارت باد بر شما، به داد و ستدی که با خدا کرده‌اید؛ و این است آن پیروزی بزرگ!

سپاس بیکران به درگاه ربوبیت که جسم و جان همه مخلوقات جهان دلیل قدرت اوست.

بندگی و اطاعت از خدا سرلوحه زندگیتان باشد

نظر به اینکه هر فرد بهترین شعار خویش را باید فرامین قرآن بداند و به امید اینکه همه شعار‌های ما از روی شعور و آگاهی فکری و خلوص قلبى برخیزد، تنها سفارش حقیر به عنوان ملتمس دعا و کمترین مؤمن به شما، در رابطه با اطاعت و بندگی او و ارادت و تبعیت از پیامبران است که آیه «اطیعوالله و اطیعو الرسول و اولى امر منکم» را سرلوحه زندگی خویش قرار داده و سعی بر یاریِ قلبی، فکری و عملی آنان داشته و از همه مؤمنین به خالقی که منت نهاده و امیدی را که در استواری مصداق «کانه جبال الراخ و کانهم بنیان مرصوص» را مبین بوده و همچون امام بزرگوار را ولایت این بندگان قاصر قرار داده و نوحی را به کشتی شکست خورده از طوفان‌های ستم‌شاهی کشتیبان نموده و جان‌نثار وجود این رهبر و بنده خالص پروردگار رئوف باشیم.

در پیشگاه شهدا و جانبازان احساس شرمندگی می‌کنم

گرچه در سنگر مدرسه مشغول به تحصیل و مبارزه با دشمنان اسلام بودم ولى در حقیقت پس از چندین سال جنگ که فقط به تعداد انگشت شمارى در جبهه شرکت داشته و از فیوضاتى که نصیب جانبازان گردیده، فقط مختصری به حقیر تعلق گرفته، در پیشگاه مجروحین و ارواح مطهر شهدا احساس شرمندگى می‌نمایم و این بار هم در جبهه‌هاى حق علیه باطل شرکت می‌کنم، امید است خداوند به احترام قلوب مؤمنین واقعی ظرفیت برداشتن گام مثبت در این زمینه را عطا نماید. با لطف خداوند امیدوارم که جان ناقابلم به عنوان کمترین موجود، مقبول درگاه خویش نموده و در جوار قرب الهی قرار گیرم.

یادآور اباذر‌ها و علی اکبر‌ها باشید

به برادران، خواهران و تمامی امت حزب‌الله سفارش می‌کنم که درکلیه برخوردها، اخلاص اسلامی و جذب على (ع) را مقدم بر دفع قرار داده، مبادا مایه دلسردی افرادی از مذهب اسلام اصیل گردد. اگر محصل هستید در سنگر علم و دانش، با اسلحه قلم و اگر غیرمحصل هستید با کلیه ابزار کار، دشمنان اسلام و ولایت محمدی را نشانه گیرید و یادآور یاران غیور اسلام از اباذر‌ها و على اکبر‌ها در صحنه کربلاى تاریخ باشید.

پدر و مادر عزیزم! همچون حسین (ع) و لیلا، فراغ على اکبر را تحمل نمودند صبور باشید که این صبر شما براى دشمنان ضربه‌ای بس کاری خواهد بود.

به امید روزی که تمام ما قدردان امامت و ولایت و پیروان واقعی امام حسین (ع) باشیم. با آرزوى زیارت قبر فرزند زهرا (س) این کمترین جان را نثار راه او می‌کنم.

محمد مزیدی »

منبع: نوید شاهد 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار