انتشار ۶٠ عنوان کتاب در استان خراسان جنوبی تا پایان سال جاری

سرهنگ «فلاحی» از چاپ ۶٠ عنوان کتاب صوتی و چاپی با موضوعات مختلف حوزه دفاع مقدس تا پایان امسال خبر داد و گفت: این کتاب‌ها با موضوعات کودک و نوجوان، پژوهشی و خاطرات رزمندگان دفاع مقدس چاپ می‌شوند.
کد خبر: ۵۰۰۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱ - 14January 2022

۶٠  عنوان کتاب دفاع مقدس در استان خراسان جنوبی به چاپ می‌رسدسرهنگ پاسدار«غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، کتاب را یکی از محتواهای بسیار اثرگذار دانست و اظهار داشت: حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های آینده وظیفه‌ای همگانی است.

وی تقویت و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را یکی از ضرورت‌های مهم امروز جامعه عنوان کرد و بیان داشت: کتاب می‌تواند در این راستا بسیار مؤثر باشد و اهالی فرهنگ و به‌ویژه نویسندگان نقش مهمی در این راستا دارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی تأکید کرد: حفظ میراث ماندگار و ارزشمند دفاع مقدس وظیفه‌ای مهم بر دوش دستگاه‌های فرهنگی است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان با معرفی کتب دفاع مقدس، امکان‌پذیر است.

فلاحی از چاپ ۶٠ عنوان کتاب صوتی و چاپی با موضوعات مختلف حوزه دفاع مقدس تا پایان امسال خبر داد و افزود: این کتاب‌ها با موضوعات کودک و نوجوان، پژوهشی و خاطرات رزمندگان دفاع مقدس چاپ می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس زمینه ساز صدور فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد به دنیا شد، خاطرنشان کرد: کتاب‌های زیادی در حوزه دفاع مقدس نوشته شده که با مطالعه اين آثار می‌توان فهمید ملت ايران در طول هشت سال دفاع مقدس چه نقش‌آفرینی‌هایی کرده‌اند.

انتهای پیام/          

نظر شما
پربیننده ها