سخنگوی نُجَباء با حضور در میان معترضان بغداد:

مردم بحرین به جرم «استبدادستیزی» اعدام و تبعید می‌شوند

مهندس «الشَمَّری» در جمع معترضان بغدادی گفت: اگر همه دنیا جنایت‌ها علیه مردم بحرین و یمن را از یاد ببرند، شیعیان عراق، ایران و لبنان هرگز آن را فراموش نکرده، در کنار برادران خود خواهند ایستاد و صدای رسای آن‌ها خواهند ماند.
کد خبر: ۵۰۰۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱ - 15January 2022

مردم بحرین به جرم «استبداد ستیزی» اعدام و تبعید می‌شوندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، مهندس «نصر الشَمَّری» سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء روز گذشته در جمع معترضان بغدادی به تایید حکم اعدام دو جوان بحرینی از سوی آل‌سعود، اظهار داشت: ما امروز درحالی سخنانی از سوی استکبار جهانی در خصوص حقوق بشر می‌شنویم که کشور‌های غربی در برابر بزرگ‌ترین جنایت‌های مرتکب شده در حق ملت بحرین و یمن سکوت می‌کنند.

الشَمَّری با اشاره به کشتار هزاران شهروند بی‌گناه یمنی در سایه سکوت رسانه‌ای استکبار، تصریح کرد: گناه مردم بحرین جز گفتن کلمه حق در برابر استبداد چیست که اینگونه با کشتار، اعدام و تعدی مواجه می‌شوند؟

وی با اشاره به معیار‌های ادعایی غرب در خصوص آزادی حق انتخاب، افزود: چگونه به خاندان‌هایی اجازه داده می‌شود بیش از صد سال بر مردم حکومت کنند؟ خاندان‌هایی که مخالفان و افراد غیرهم‌نظر با خود را بازداشت، اعدام و تبعید کرده و سلب تابعیت می‌کنند.

سخنگوی نُجَباء با بیان اینکه «سازمان ملل و شورای امنیت در قبال اتفاقات بحرین و یمن کاری از پیش نبرده‌اند»، خاطرنشان ساخت: نباید فریب رسانه‌های غربی را خورد؛ چراکه این رسانه‌ها برای بزک کردن چهره استکبار جهانی ایجاد شده است. همچنین که سازمان ملل و شورای امنیت را باید موسسه‌های آمریکایی - صهیونیستی دانست.

الشَمَّری در پایان افزود: اگر همه دنیا جنایت‌ها علیه مردم بحرین و یمن را از یاد ببرند، شیعیان عراق، ایران و لبنان هرگز آن را فراموش نکرده، در کنار برادران خود خواهند ایستاد و صدای رسای آن‌ها خواهند ماند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها