نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه:

ایران اعتمادی به غرب و آمریکا ندارد

آیت‌الله علماء با تأکید بر اینکه اعتمادی به غرب و آمریکا نداریم، گفت: دشمنی آن‌ها تا زمانی که اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا وجود دارد، ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۵۰۰۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴ - 15January 2022

اعتمادی به غرب و آمریکا نداریم

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، آیت‌الله «مصطفی علماء» نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه در گفت‌وگویی با اشاره به نقش انقلاب اسلامی ایران در بسترسازی افول رژیم جنایت‌کار آمریکا در منطقه، اظهار داشت: آمریکایی‌ها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، مشغول غارت منابع و منافع ملی در ایران بودند.

انقلاب اسلامی، دست تجاوز دخالت آمریکایی‌ها از منافع ملی را قطع کرد  

نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه تأکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران و سرنگونی رژیم منحوس پهلوی، دست تجاوز، غارت و دخالت آمریکایی‌ها را از منافع ملی و امورات کشور قطع کرد.

آیت‌الله علماء با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری طی چهار دهه اخیر با رهنمود‌هایی عالمانه و مدبرانه خود نظام جمهوری اسلامی را از گردنه‌های توطئه‌ها، تحریم‌ها به‌سلامت در ساحل اقتدار هدایت کرده‌اند، تصریح کرد: باید تأکیدات و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، نصب‌العین مدیریت مسئولان کشور در حل مشکلات باشد.

نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه بابیان اینکه دشمنی با رژیم جنایت‌کار آمریکا، نقل امروز و دیروز نیست، صحبت ۷۰ سال است، اضافه کرد: با توجه به موج پایدار دشمنی آمریکایی‌ها با نظام جمهوری اسلامی ایران، باید هوشیار و گوش‌به‌فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

آیت‌الله علماء با تأکید بر اینکه اعتمادی به غرب و آمریکا نداریم، اظهار داشت: دشمنی آن‌ها تا زمانی که اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا وجود دارد، ادامه خواهد داشت.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها