نماینده مردم در مجلس:

سازمان ملل در مقابل ائتلاف سعودی ایستادگی کند

علیزاده با بیان اینکه سازمان ملل در مقابل ائتلاف سعودی بایستد، گفت: برگزاری گفت‌وگو‌های یمنی – یمنی تنها راه نجات یمن محسوب می‌شود و سازمان ملل نیز باید تلاش کند هیچ قدرتی خارج از مرز‌های یمنی به این گفت‌وگو‌ها وارد نشود.
کد خبر: ۵۰۰۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ - 15January 2022

سازمان ملل در مقابل ائتلاف سعودی بایستد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «علی علیزاده» عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی رابطه با دعوت سازمان ملل از طرف‌های یمنی برای مذاکره با تأکید بر لزوم حمایت شورای امنیت، اظهار داشت: متأسفانه سعودی‌ها به عنوان اصلی‌ترین حامی تروریست‌ها و هم‌پیمان آمریکایی‌ها، حقوق مردم یمن را به رسمیت نمی‌شناسند.

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: بر این اساس مشاهده می‌شود که سعودی‌ها می‌خواهند با تسلیحات آمریکایی و سلطه گری بر یمن چیره شوند.

وی با اشاره به اینکه سازمان ملل و قدرت‌های منطقه باید انصار الله و دیگر جریان‌های یمنی را به رسمیت بشناسند، ادامه داد: امروزه انصار الله از سرزمین یمن دفاع می‌کند در حالی که ائتلاف سعودی درصدد تجاوزگری و خونریزی در این سرزمین است.

 نماینده مردم در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه برگزاری گفت‌وگو‌های یمنی – یمنی تنها راه نجات یمن محسوب می‌شود، افزود: بر این اساس سازمان ملل باید تلاش کند هیچ قدرتی خارج از مرز‌های یمن به این گفت‌وگو‌ها وارد نشود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر چند نهاد‌های بین‌المللی طی سالیان گذشته در مقابل تجاوزگری‌های ائتلاف سعودی سکوت کردند، خاطرنشان کرد: با توجه به فاجعه انسانی رخ داده در یمن، اکنون نیز شورای امنیت می‌تواند بدون سیاسی کاری به خروج تجاوزگران از این سرزمین کمک کند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها