مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار ارزش‌های دفاع مقدس ‌همدان خبر داد؛

راهیابی ۹ اثر از همدان به جشنواره بین‌المللی فیلم «رسام»+ اسامی

«لطفی‌شهپر» از حضور پررنگ هنرمندان همدانی با ۹ اثر در سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» خبر داد.
کد خبر: ۵۰۰۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷ - 15January 2022

راهیابی ۹ اثر از همدان به جشنواره بین‌المللی فیلم «رسام»+ اسامی«امین لطفی‌شهپر» مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: ۹ اثر از آثار هنرمندان همدانی در بخش‌های انیمیشن، فیلم‌نامه‌نویسی، مستند و نماهنگ به سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «رسام» راه یافته است.

وی گفت: آثار راه یافته هنرمندان همدانی به این جشنواره در بخش انیمیشن اثر «فاطمه خدیور» با عنوان «ماه» و «مهدی جهانگیری» با عنوان «هدیه بابا»، در بخش فیلم‌نامه اثر «امین لطفی شهپر» با عنوان «فوتبال»، اثر «فرزانه همتی» با عنوان «خاک مقدس» و اثر «مرضیه ایزدی» با عنوان «لبخند دشوار» است.

لطفی‌شهپر ادامه داد: در بخش مستند نیز اثر «کیارش کرمی» با عنوان «قهرمان من» و در بخش نماهنگ اثر «بهنام دهقانی» با عنوان «ایران من» اثر «حمید ارشادی» با عنوان«عرشه اقتدار‌» و اثر «میثم رفاه‌» با عنوان «سردار ایران» به این دوره از جشنواره راه یافته‌اند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در این جشنواره در ۲ بخش اصلی «فیلم ١۸٠ ثانیه‌ای (مستند، داستانی، پویانمایی و نماهنگ)» و «فیلم‌نامه» برگزار می‌شود، متذکر شد: سومین مرحله جشنواره فیلم کوتاه رسام از ۲۷ الی ۲۹ دی‌ سال جاری در شهرهای اهواز و آبادان برگزار خواهد شد که امیدواریم هنرمندان همدانی همچنان موفق باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها