فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

پلیس علمی و هوشمند حق مردم است

سردار «جاویدان» گفت: پلیس علمی و هوشمند و مجهز به آخرین فناوری‌های روز دنیا ‌حق مردم است و پلیس حتما باید یک قدم از مجرم جلوتر باشد تا بتواند حق مردم را بگیرد.
کد خبر: ۵۰۰۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴ - 15January 2022

پلیس علمی و هوشمند حق مردم استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «علی‌اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در امضای تفاهم‌نامه دانشگاه‌ پیام‌نور و فرماندهی انتظامی استان در زمینه‌های علمی و پژوهشی با اشاره به اینکه امنیت یکی از مسایل مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است و تا زمانی که امنیت نباشد کسی نمی‌تواند به مسایل روزانه خود برسد، اظهار داشت: امروز کسی نمی‌تواند ادعا کند که با نیروی انتظامی ارتباط ندارد و خدمتگزاری مردم که بر عهده ما قرار دارد، مایه افتخار و مسرت است.

سردار جاویدان با اشاره به اینکه مردم از ناجا انتظار دارند در شرایط امروز خدمات خود را به نحو مطلوب دریافت کنند، افزود: دنیای امروز کاملا با ۲۰ سال پیش متفاوت است و امروز با دنیای مجازی و موبایل مواجه هستیم که ناجا هم باید با این شرایط خود را منطبق کند تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه کنیم.

وی پلیس علمی و هوشمند و مجهز به آخرین فناوری های روز دنیا را حق مردم دانست و گفت: پلیس حتما باید یک قدم از مجرم جلوتر باشد تا بتواند حق مردم را بگیرد و پلیس حرفه ای و به روز امروز ضروری است که در دانشگاه پلیس بخش های علمی و منطبق با فناوری های روز دنیا در حال تدریس است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه موضوعات پژوهشی و تحقیقاتی را یکی از نیازمندی های ناجا عنوان کرد و افزود: بر همین اساس شعار امسال هم هوشمندسازی پلیس بود و بسیاری از حوزه های پژوهشی ما تلاش می‌کنند تا بستر استفاده از فناوری و هوشمندسازی را در جامعه افزایش دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار