رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی خبر داد؛

برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم پلیس در مشهد

حجت‌الاسلام «رامیار» از برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم پلیس کشور در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۵۰۰۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳ - 15January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «علیرضا رامیار» رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی اننتظامی استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی از سوم بهمن تا پنجم بهمن سال جاری مسابقات سراسری قرآن کریم پلیس کشور در مشهدالرضا برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره مسابقات ۲۵۰ برگزیده از ۲۲ هزار شرکت‌کننده به مرحله کشوری راه یافته‌اند که از این تعداد ۶۰ نفر به مسابقات نیروهای مسلح به‌عنوان برگزیده معرفی خواهند شد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این مسابقات در شش رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، حفظ سه تا پنج جز و حفظ ۱۰ جز و درک مفاهیم سطح یک و ۲ برگزار می‌شود.

رامیار توجه به مسائل و مبانی قرآنی در فرماندهی انتظامی کل کشور و پلیس رضوی را بسیار مهم برشمرد و گفت: پلیس مکتبی و در تراز انقلاب اسلامی که مورد تأکید فرماندهی معظم کل قوا است با تعهد و تقلید به قرآن و اصول و مبانی اعتقادی می‌تواند جلوه واقعی مجاهدان فی سبیل الله را با شکوه خدمت گزاری صادقانه و جانفشانی مجاهدانه به نمایش بگذارد.

وی تصریح کرد: در پلیس خراسان رضوی یک هزار و ۷۳۰ از کارکنان انتظامی و خانواده‌های در زمینه حفظ قرآن کریم فعالیت دارند که ۲۰ تن نیز آنها حافظ کل قرآن کریم هستند که این یک توفیق و افتخار بزرگ است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی اننتظامی استان تأکید کرد: در گزینش نیروهای جدید نیز برای خدمت در پلیس کشور، توجه به قرآن و تعهد به آن مورد توجه قرار گرفته و پایه گزینش‌هاست، امروز خوشبختانه شاهد آن هستیم که محیط نیروی انتظامی تبدیل به یک محیط حوزوی و دانشگاهی شده و نگاه ولایی و اعتقادی در پلیس رضوی موج می‌زند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها