سخنگوی نیروهای مسلح ایران در پاسخ به تهدیدات اخیر آمریکا:

موشک‌های نسل جدید ایران آماده مقابله با هر متجاوزی است

معاون ستادکل نیروهای مسلح گفت: مقامات آمریکایی بهتر است واقعیات را بپذیرند و از هذیان‌گویی پیرامون دسترسی به مراکز نظامی ایران و محدودکردن توانمندی‌های دفاعی جمهوری اسلامی دست بردارند.
کد خبر: ۵۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴ - 24July 2015

موشک‌های نسل جدید ایران آماده مقابله با هر متجاوزی است

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اشراف همهجانبه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی بر آنچه در روند تحولات و رخدادهای منطقهای و مواضع و رفتارهای دشمنان ملت ایران در جریان است، اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشور و آرمانها و ارزشهای نظام و ملت از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد، و بدون توجه به رجزخوانیها و تهدیدهای قدرتهای زورگو و مستکبر و مجامع جهانی وابسته، توسعه ظرفیتهای دفاعی خود را در دستور کار دارند.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی هرگز دچار غفلت و خطای راهبردی نخواهد شد، تصریح کرد: آموزههای تاریخی بهویژه تجارب 37 سال گذشته ملت ایران را مصمم ساخته است که لحظهای از پیگیری راهبرد بازدارندگی دفاعی و آمادگی همهجانبه برای مقابله سخت، قاطع و ویرانگر با تهدیدات خارجی درنگ نکرده و دست بر «ماشه» با چشمان تیزبین رفتار جبهه دشمن و ماجراجویان منطقهای و فرامنطقهای را تحت رصد و کنترل داشته باشد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به اظهارات اخیر رئیس هیئت حاکمه امریکا مبنی بر بازبودن حسابهای بزرگتر بین ایران و آمریکا گفت: اوباما اتفاقا این موضوع را بهدرستی مورد اعتراف قرار داده است. آنها میدانند سیاهه خیانتها و خباثتهای آمریکا علیه ملت ایران آنقدر متراکم است که نباید مذاکرات هستهای با ایران آنها را احساسی و هیجانزده کند؛ چراکه ملت ایران هرگز کارنامه سیاه ایالات متحده علیه خود را فراموش نخواهد کرد.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با بیان اینکه عظمت ایران اسلامی مقامات آمریکایی را به تناقضگویی و اعلام مواضع ناهماهنگ و متفاوت وادار کرده است، افزود: رئیس جمهور ایالات متحده در کمال وقاحت همچنان از تهدید و روی میز بودن گزینه نظامی علیه ایران میگوید؛ در حالی که وزیر خارجه آمریکا با صراحت سخن از ناتوانی در حمله نظامی و تسلیم کردن ایرانیان به زبان میراند.

وی با تاکید بر اینکه ایرانیان واکنش خود را با لبخند و اخم کاخ سفید و سردمداران نالایق و جنگ طلب آن تنظیم نمیکنند، تصریح کرد: مقامات آمریکایی بهتر است واقعیات را بپذیرند و از هذیانگویی پیرامون دسترسی به مراکز نظامی ایران و محدود کردن توانمندیهای دفاعی جمهوری اسلامی دست بردارند.

سردار جزایری با تاکید بر اینکه ظرفیتهای بالنده دفاعی کشور ما ازجمله موشکهای بالستیک نقاط ممنوعهای است که ملت ایران به احدی از بیگانگان اجازه اندیشیدن به آن را نمیدهد، گفت: مجموعه توانمندیهای دفاعی جمهوری اسلامی ازجمله موشکهای نسل جدید آمادهی مقابله و برخورد با هر متجاوزی است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همچنان به حفظ و توسعه ظرفیتهای دفاعی کشور و ارتقا آمادگیهای خود میاندیشند و لحظهای از این مهم غافل نخواهند شد، تصریح کرد: ملت ایران همواره در پی تقویت صلح و امنیت جهانی است؛ اما در عین حال خود را مهیای کارزارهای سخت کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها