فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

در حال ساخت سامانه‌های سه بُعدی هستیم/ توان رزمی پدافندی لحظه به لحظه در حال افزایش است

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: در حال ساخت سامانه‌های سه بُعدی هستیم و توان رزمی پدافندی لحظه به لحظه در حال افزایش است و تمامی تجهیزات ما توسط جوانان همین مرز و بوم ساخته می‌شود.
کد خبر: ۵۰۰۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱ - 16January 2022

در حال ساخت سامانه‌های سه بُعدی هستیم/ توان رزمی پدافندی لحظه به لحظه در حال افزایش استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره نظری معارف جنگ در جمع فرماندهان و دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: در جنگ تحمیلی دشمن تصور می‌کرد ارتش ایران و تجهیزات آن آماده نیست، اما جهانیان دیدند جوانان غیور ملت امام حسین (ع)، با همان تجهیزات در طول ۸ سال دفاع مقدس در مقابل دشمن پیروز شدند.

وی افزود: در ابتدای جنگ تحمیلی، رژیم بعث ۳۵۰ فروند هواپیما داشت، اما در اواخر جنگ تعداد آن‌ها به ۹۵۰ عدد رسید، در حالی که در ۸ سال دفاع مقدس پدافند هوایی ارتش، ۶۵۰ فروند هواپیمای این رژیم را سرنگون کرد که از افتخارات تاریخی دفاع مقدس است. در طول دوران دفاع مقدس، ارتش با اتکا به نظریه‌ها و ابتکارات جدید نه تنها مانع از پیشروی دشمن شد بلکه موفقیت‌های بسیاری را به دست آورد و این در حالی بود که دشمن هرگز ذره‌ای به این ابتکارات و توانمندی‌های ارتش ایران فکر نمی‌کرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه این نیرو امروز حرف اول قدرت پدافندی را در منطقه می‌زند و هر سامانه پروازی با هر سقف پروازی توسط رادار‌های ما قابل کشف، رهگیری و حتی درگیری است خاطرنشان کرد: امروز با اتکا به جوانان عزیز ارتش، در حال ساخت و روی کار آوردن سامانه‌های سه بُعدی هستیم و توان رزمی پدافندی لحظه به لحظه در حال افزایش است و تمامی تجهیزات ما بومی بوده و توسط جوانان همین مرز و بوم ساخته می‌شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها