مسئول دفتر حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان فردوس:

جشنواره فیلم کوتاه شهید «قاسم سلیمانی» در فردوس برگزار می‌شود

«جوان» از برگزاری جشنواره فیلم کوتاه شهید «قاسم سلیمانی» در شهرستان فردوس خبر داد و گفت: این جشنواره با موضوع خاطرات دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۴ - 19January 2022

جشنواره فیلم کوتاه «حاج قاسم سلیمانی» در شهرستان فردوس برگزار می‌شود«محمدعلی جوان» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان فردوس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، اظهار داشت: سبک و سیره شهدا و رزمندگان دفاع مقدس هنوز برای جوانان به‌صورت کامل تدوین نشده است.

وی گفت: همان‌طور که رزمندگان و جوانان در دفاع مقدس با کمترین امکانات بیشترین پیروزی‌ها را به دست آورند، اکنون نیز با همت جوانان و امکانات حداقلی، جشنواره فیلم کوتاه شهید حاج قاسم سلیمانی را در شهرستان فردوس آغاز کرده‌ایم.

مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان فردوس با بیان این‌که جشنواره فیلم کوتاه «قاسم سلیمانی» با موضوع خاطرات دفاع مقدس برگزار می‌شود، تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند یک خاطره از دفاع مقدس را به‌صورت زنده ضبط و در پیام‌رسان «ایتا» به آدرس @karbar1404 ارسال کنند.

وی مهلت شرکت در این جشنواره را تا ۲۲ بهمن اعلام و خاطرنشان کرد: قرعه‌کشی آثار ارسالی ۲۶ بهمن همزمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار