استاندار مازندران:

همگرایی و همدلی عامل پیشرفت است

«حسینی‌پور» در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران ساری که در محل اتاق بازرگانی مازندران برگزار شد، گفت: همگرایی و همدلی عامل پیشرفت در کارهاست.
کد خبر: ۵۰۱۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳ - 18January 2022

همگرایی و همدلی عامل پیشرفت استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانداران ساری که در محل اتاق بازرگانی مازندران برگزار شد، اظهار داشت: وظیفه همه ما گره‌گشایی از مشکلات مردم و فلسفه جا به جایی مسئولان، تزریق نفس تازه در بین مدیران برای خدمت به آحاد جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: میز خدمت در جمهوری اسلامی ایران امانت است و به نوبت در اختیار افراد قرار می‌گیرد و هیچگاه این میز خدمت توقف ندارد و همیشه فعال است و مسئولان در خدمت آحاد جامعه هستند.

استاندار مازندران تصریح کرد: آن روزی که مدیری از مسئولیت کنار می‌رود این حس را داشته باشد که اگر خدا و مردم از وی راضی باشند، خوب است و اگر مسئولی کارهایی که انجام داده در راه خدا باشد به طور حتم مقبولیت خداوندی حتمی و جاری است.

حسینی پور تصریح کرد: نگاه ما در انتصابات، نگاه مکملی و همه جانبه با حضور پیشکسوتان و جوانان است و مدیران جوان باید در میدان عمل باشند و به تبع، پیشکسوتان هم باید فعالیت کاری خود را پیگیری کنند.

وی با اظهار این که مدیریت جوانان در مسئولیت‌های مختلف می‌تواند به مثابه شکستن قفل کم تحرکی در انجام فعالیت‌ها باشد، گفت: ارائه خدمات در شهرستان ساری در مناطق شهری و روستایی عادلانه باشد.

استاندار مازندران افزود: ساری را باید به طور ویژه ببینیم و مازندران برای پیشرفت نیازمند همدلی و همگرایی تمامی گروه‌های سیاسی و اجتماعی است.

حسینی پور ادامه داد: اگر قرار باشد ما بخواهیم کارهای بزرگی در ساری انجام بدهیم باید همگرا و همدل باشیم و تمام نخبگان پای کار باشند و توسعه ساری در اولویت مسئولان ارشد مازندران باشد.

استاندار مازندران گفت: ما هیچ وقت با تک روی پیشرفت نخواهیم کرد و اگر در مسیر همدلی حرکت کنیم به تبع آن، موفقیت‌ها حاصل می‌شود.

حسینی پور گفت: به فرماندار جدید توصیه می‌کنم که مبادا جوانگرایی باعث کنار گذاشتن تجارب پیشکسوتان شود و باید از ظرفیت تمام مسئولان انقلابی برای توسعه استان بویژه در مناطق روستایی استفاده شود.

وی افزود: تاکید من آن است که تمام دستگاه‌های اجرایی باید از نظر مدیریتی خود را تحت مدیریت فرماندار بدانند و در فعالیت مدیران در استان تفکر جزیره ای ممنوع است.

استاندار مازندران با اظهار این که وزرای گردشگری عضو کشورهای اکو سال آینده مهمان استان مازندران خواهند بود، تاکید کرد: باید از این ظرفیت استفاده و مازندران را به کشورهای مختلف جهان معرفی کرد.

وی افزود: مقابله با حاشیه نشینی در ساری یک اولویت اساسی است و زیبنده مرکز استان نیست که ناهنجاری‌هایی در اطراف شهر ساری داشته باشیم و اکنون با آسیب‌های اجتماعی متعددی مواجه هستیم که نباید این آسیب‌ها از چشم مسئولان و فرماندار دور بماند.

استاندار مازندران با تاکید بر این که جذب سرمایه‌گذار و سیاست گذاری تشویقی نسبت به مرمت بافت فرسوده و حفظ و احیا آثار تاریخی شهر ساری باید در اولویت باشد، گفت: ساری به عنوان مرکز مازندران ویترین جایگاه اداری و سازمانی استان به شمار می‌رود و باید برای ارتقا جایگاه مرکز استان تلاش شود.

در این نشست «محمدعلی نوبخت» به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ساری معرفی و از زحمات «عباسعلی رضایی» قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها