نماینده ولی فقیه در مازندران:

باید به اقتصاد مقاومتی اعتماد کرد

«محمدی لائینی» با تأکید بر اینکه باید به اقتصاد مقاومتی اعتماد کرد، گفت: متاسفانه با بی‌تدبیری دارایی‌های نقد را دادیم در انتظار نسیه هنوز هم حسرت می‌خوریم.
کد خبر: ۵۰۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹ - 18January 2022

باید در زمینه ارتقای کیفیت برنامه‌های رسانه‌های ملی کار کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم تجلیل از جهادگران صدا و سیمای مرکز مازندران اظهار داشت: در مدت دو سال از آغاز کرونا شرایط بسیار نفس‌گیر بود و فراز و نشیب داشت و هم حوادثی اتفاق افتاد که متصل به ایام یوم الله سالگرد شهید سلیمانی بازگشت شهدای خانطومان و آن وداع باشکوه شد که صداوسیما و مطبوعات توانست نقش خوبی در انعکاس اخبار داشته باشد.

وی افزود: رسانه‌های دنیا تصمیم دارند که هیچ خبر مثبتی از جمهوری اسلامی به دنیا مخابره نشود و تنها نقاط ضعف نمایان باشد، حالا ببینید ما در مقابل چنین دشمنانی قرار داریم.
 
محمدی لائینی ادامه داد: ما باید اخبار مهم را به کشور‌های دنیا انتقال دهیم و این بسیار مهم است آن چه که جنگ را پیش می‌برد، روحیه ایمان است، سربازان ما در دوران دفاع مقدس با روحیه و تعداد نسبتا بالایی از رزمندگان کار را پیش بردند.
 
امام جمعه ساری بیان داشت: امروز در کشور شاهد رشد ابزار و سلاح در حوزه امنیتی و نظامی هستیم که این پیشرفت باید در جنگ رسانه‌ای نیز اتفاق بیافتد، امروز باید با ابزار مدرن در مقابل انظار حاضر شویم.
 
وی خاطرنشان کرد: یکی از علل رواج ماهواره یا همان بهانه‌ها این بود که شبکه‌های ملی و استانی ما کارایی خوبی ندارند؛ ما باید در زمینه ارتقای کیفیت برنامه‌های رسانه‌های ملی خودمان کار کنیم.
 
محمدی لائینی اضافه کرد: گاهی خودمان مقصریم، مذاکره در حد بالا انجام شد، اما مسئله چیز دیگری بود آن‌ها می‌دانند و نمی‌خواهند به تعهدات برجامی عمل کنند، آیا برای تحریم مذاکره برداشته شد؟ با متهمین برخورد شد؟ متاسفانه هنوز هم تحریم برداشته نشد!

امام جمعه ساری تصریح کرد: امروز ما باید طبق رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب عمل کنیم، قرار گرفتن در راه درست مهم است، امروز به افغانستان ۳ میلیارد دلار و به اروپا ۹۰۰ میلیون دلار صادرات داریم این‌ها چه فایده‌ای برای ما دارند استعمارگر هستند، این همه ظرفیت‌های مهم و کشور‌های شانگ‌های که ۴۰ درصد گردش مالی دنیا را در خود دارد کنار گذاشتیم فقط برای اینکه رفع تحریم شود.
 
وی گفت: باید به اقتصاد مقاومتی اعتماد کرد، متاسفانه با بی‌تدبیری چیز‌های نقد را دادیم در انتظار نسیه هنوز هم حسرت می‌خوریم.
 
محمدی لائینی بیان کرد: امروز فرزندآوری مسئله مهمی است که باید در این زمینه کار کنیم، در این بخش مازندران عقب‌تر از اکثر استان‌ها است باید با شناخت موانع راهکاری برای جلوگیری از پیری جمعیت پیدا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار