نماینده ولی فقیه در مازندران:

فساد حداقلی و امنیت حداکثری در مدیریت شهرها اعمال شود

«محمدی لائینی» گفت: داشتن کلان‌شهر مهم نیست و باید کرامت شهر داشته باشیم و شهر‌های کوچک باید به گونه‌ای مدیریت شوند که ادارات درست کار کنند و فساد در آن حداقل و امنیت حداکثر باشد.
کد خبر: ۵۰۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳ - 18January 2022

فساد حداقلی و امنیت حداکثری در مدیریت شهرها اعمال شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در جلسه شورای اداری مازندران و آئین تکریم و معارفه فرماندار ساری با بیان اینکه در مدیریت دولت از تجربیات پیشکسوتان باید استفاده شود و جوانگرایی بهانه‌ای برای بی‌توجهی به پیشکسوتان نشود، اظهار داشت: تجریه پیشکسوتان نیز بهانه‌ای برای کنار زدن جوانان نشود و هر کدام از این دو گروه سنی برنامه و ابتکارات خود را خواهند داشت که به نفع مجموعه مدیریت استان است.

وی با اشاره به اینکه برخی از استان‌ها کلان‌شهر دارند و استان مازندران از داشتن آن محروم است، گفت: داشتن کلان‌شهر مهم نیست و باید کرامت شهر داشته باشیم و شهر‌های کوچک باید به گونه‌ای مدیریت شوند که ادارات درست کار کنند و فساد در آن حداقل و امنیت حداکثر باشد.

امام جمعه ساری از شهری در استان مازندران که بالاترین امنیت را دارد خبر داد و افزود: باید این مدل امنیت به همه شهر‌های استان مازندران و مرکز استان تسری پیدا کند تا مردم در رفاه امنیتی باشند.

محمدی لائینی از مدیران خواست تا در اتمام طرح‌های نیمه تمام همت کنند و تصریح کرد: معماری سنتی و اسلامی در شهرسازی‌ها رعایت نمی‌شود و بیشتر تحت تاثیر فرهنگ معماری غرب قرار دارد و شهرداران باید برای اصلاح آن اهتمام داشته باشند.

وی توجه به انفعال، منابع طبیعی و محیط زیست در استان مازندران را بسیار مهم دانست و یادآور شد: تغییر کاربری و ویلاسازی در روستا‌های مسیر جاده دریا شتاب گرفته است و باید این موضوع پیگیری و رعایت شود.

محمدی لائینی آبادانی شهر را وابسطه به آبادانی روستا‌ها دانست و خاطرنشان کرد: آبادانی روستا‌ها موجب می‌شود تا مهاجرتها به شهر انجام نپذیرد و البته باید به نحوی اقدام شود که مهاجرت معکوس به روستا‌ها را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها