فرماندار گناوه:

مادران شهدا در صحنه‌های مختلف انقلاب نقش تأثیرگذاری داشته‌اند

«صفری» گفت: مادران شهدا با رشادت در رکاب امام خود فرزندان خود را تقدیم کردند و با الگو گیری از حضرت ام‌البنین (ع) حضرت زهرا (س) برای پیروی از امام در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش چشمگیر و تأثیرگذاری داشته‌اند.
کد خبر: ۵۰۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳ - 18January 2022

مادران شهدا در صحنه‌های مختلف انقلاب نقش تأثیرگذاری داشته‌اندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «محمدتقی صفری» در نشست هماهنگی ستاد برگزاری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان گناوه با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و گرامیداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا اظهار داشت: در انقلاب اسلامی مادران شهدا، با تاسی و الگوگیری از حضرت ام البنین (س) و پیروی از ولایت، فرزندان خود را فدا کردند تا از اسلام و انقلاب اسلامی که امام خمینی (ره) بر پایه ایمان، اخلاص، تقوای الهی و مردم سالاری دینی بنا نهاد پاسداری و به دنیا معرفی کنند.

فرماندار گناوه گفت: مادران شهدا با رشادت در رکاب امام خود فرزندان خود را تقدیم کردند و با الگو گیری از حضرت ام البنین (ع) حضرت زهرا (س) برای پیروی از امام در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش چشمگیر و تأثیرگذاری داشته‌اند که مایه افتخار و مباهات است و باید همه قدردان آنها باشیم.

وی بیان کرد: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی یادآور قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیروزی حق بر باطل و مستضعفان عالم بر مستکبران و برافراشته شدن پرچم اسلام در بلندترین قله‌های خاورمیانه است.

فرماندار گناوه تصریح کرد: صدای امام (ره) در برپایی انقلاب شکوهمند اسلامی ندای اسلام و قرآن بود تا بار دیگر حکومت اسلامی را بر اساس حکومت علی بن ابیطالب (ع) در جهان امروزی برپا کند.

وی گفت: دهه مبارک فجر باید با همه وجود و برای همیشه گرامی داشته شود و رخدادهای این دهه مبارک توسط نویسندگان، ناشران، مطلعین، آگاهان و اندیشمندان برای مردم به ویژه نسل‌های آینده بازگو و تبیین شود.

وی با تاکید بر لزوم بازگو کردن خدمات دولت برای مردم یادآور شد: اگر چه مدت کوتاهی از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد اما باید ضمن امید آفرینی و نشاط و امیدواری به آینده انقلاب اسلامی در بین مردم دهه فجر باشد، خدمات دولت بازگو شود.

وی گفت: امروز کشور ما در عرصه‌ها مختلف با تکیه بر قدرت جوانان شجاع و متدین و انقلابی پیشرفت‌ها و دستاوردهای چشمگیری داشته است و لذا هر کس در هر جایگاه باید تلاش و خدمت و جهادها را برای مردم بازگو کنند.

فرماندار گناوه با اشاره به تشکیل کمیته‌های ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان گفت: تشکیل کمیته‌ها و تعیین مسئولان آنها به معنای سلب مسئولیت اعضا کمیته‌ها نیست و ادارات و تمام دستگاه‌های زیرمجموعه هر کدام از کمیته‌های ستاد دهه فجر موظف و ملزم به همکاری در برنامه‌ها هستند.

وی گفت: درب اتاق مدیران دستگاه‌های مختلف در ایام دهه فجر بر روی مردم باز باشد و دیدار مردمی بیشتر و آسان‌تر از ایام دیگر انجام شود.

صفری تصریح کرد: ادارات و دستگاه‌ها برنامه‌های پیشنهادی دهه فجر خود را به ستاد ارائه دهند و هر چه سریع‌تر این برنامه‌ها مشخص شود.

وی با تاکید بر منظم بودن برنامه بزرگداشت دهه مبارک فجر گفت: هر اداره و دستگاهی برنامه‌ای برای ایام الله دهه فجر در نظر دارد بر اساس زمانبندی مشخص کند و قبل از آن اطلاع رسانی شود که فرماندار و مسئولان شهرستان حضور یابند.

فرماندار گناوه گفت: تشکیل میز خدمت توسط ادارات و دستگاه‌ها در دستور کار قرار گیرد و بر اساس زمانبندی با تشکیل میز خدمت در این ایام پاسخگوی هر چه بیشتر مردم باشند.

فرماندار گناوه ادامه داد: شورا و شهرداری موظف هستند شهر را به طور شایسته در دهه مبارک فجر آذین بندی کندو همه ادارات در ب ورودی نسبت به نصب پرچم و شعارنوشته صحبت‌های مقام معظم رهبری، شهدا متناسب با ایام دهه فجر اقدام کنند

وی با بیان اینکه ادارات و دستگاه‌ها عملکردهای خود را در دهه مبارک فجر به صورت نموداری، تصویری یا هر گونه که مناسب می‌دادند به اطلاع مردم رسانده شود خاطرنشان کرد: شرح وظایف کمیته‌ها به حکم آنها پیوست باشد و زیرمجموعه‌های هر کمیته مشخص باشد و هر کمیته پاسخگوی مأموریت‌های محوله باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها