برگزاری دوره تخصصی روایتگری دفاع‌ مقدس برای کودکان در قم + تصاویر

معاون آموزش موسسه روایت سیره شهدا از برگزاری دوره تخصصی روایتگری دفاع مقدس ویژه کودکان خبر داد.
کد خبر: ۵۰۱۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴ - 21January 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قم، حجت‌الاسلام «علی یزدی» معاون آموزش موسسه روایت سیره شهدا با اشاره به برگزاری دوره تخصصی روایتگری کودک اظهار داشت: این دوره با حضور راویان روحانی تخصصی کودک موسسه روایت سیره شهدا به منظور ارتقاء مهارت‌های روایتگری در بستر‌های تبلیغی کودکان برگزار می‌شود.

وی افزود: دوره مذکور از اوایل آبان آغاز شده و چهار ماه به طول خواهد انجامید و راویان گروه کودک موسسه با روش‌های انتقال مفاهیم جهاد و شهادت به مخاطب کودک ۶ تا ۱۲ سال آشنا خواهند شد.

معاون آموزش موسسه روایت سیره شهدا ادامه داد: این دوره روش‌های انتقال مفاهیم دینی به کودکان با استفاده از بادکنک، کار با کاغذ، کارت‌های بازی و ...، اردوداری، برداشت‌های تربیتی از نقاشی و ... آموزش داده می‌شود.

وی تصریح کرد: با هدف آموزش در شرایط واقعی و آموزش عملی مباحث اردوداری، اردوی ۲ روزه در اردوگاه نرجس خاتون روستای خاوه طی روز‌های پنجشنبه و جمعه ۳۰ دی و اول بهمن برگزار شد.

برگزاری دوره تخصصی روایتگری کودک در قم + تصاویربرگزاری دوره تخصصی روایتگری کودک در قم + تصاویربرگزاری دوره تخصصی روایتگری کودک در قم + تصاویربرگزاری دوره تخصصی روایتگری کودک در قم + تصاویربرگزاری دوره تخصصی روایتگری کودک در قم + تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار