امام جمعه دشتی:

مهمترین نقش زن و مادر از نظر اسلام انسان‌سازی است

حجت‌الاسلام «زاهددوست» با بیان اینکه نرم افزار مدیریت الهی، مکتب فاطمی است گفت: مهمترین نقش زن و مادر از نظر اسلام انسان سازی است
کد خبر: ۵۰۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶ - 21January 2022

مهمترین نقش زن و مادر از نظر اسلام انسان سازی استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «علی زاهددوست» امام جمعه دشتی، در خطبه‌های امروز نماز جمعه خورموج با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و ولادت فرزند برومندش امام خمینی (ره) اظهار داشت: مکتب فاطمی، مکتب سعادت بشر است و حضرت فاطمه (س) یک شخص نیست، بلکه یک جریان و یک منظومه فکری و نظام تربیتی و در یک کلام یک مکتب است.

وی گفت: نرم افزار مدیریت الهی، مکتب فاطمی است، به همین جهت از امام زمان (عج) که منجی بشریت است هم منظومه فکری و نظام تربیتی حضرت فاطمه (س) را الگوی خود می‌داند.

امام جمعه دشتی با تبریک روز زن و روز مادر افزود: مهمترین نقش زن و مادر از نظر اسلام، انسان سازی است. امام خمینی به عنوان بزرگ‌مردی که بزرگترین حادثه دوران معاصر یعنی انقلاب اسلامی با رهبری‌های او تحقق یافت در مورد مقام زن می‌گوید: «قرآن کریم انسان ساز است، و زن‌ها نیز انسان ساز. اگر زن‌های انسان‌ساز از ملت‌ها گرفته بشود، ملت‌ها شکست خواهند خورد».

وی تصریح کرد: نقش مادری و نقش خانه‌داری زنان و مادران بسیار مهم و مؤثر است زیرا باعث تربیت انسان و به تبع آن موجب تربیت جامعه می‌شود.

حجت‌الاسلام زاهددوست با اشاره به سفر رئیس جمهور به روسیه و وزیر خارجه به چین افزود: عزم دولت انقلابی بر تعامل فعال با شرق و همسایگان راسخ است.

وی تاکید کرد: متأسفانه ماشین تبلیغاتی دشمن در فضای رسانه با پادویی برخی عوامل داخلی راه افتاده و در این روزها تبدیل به بمباران خبری علیه دولت شده است.

امام جمعه دشتی بیان کرد: جنگ ادراکی و شناختی دشمن با عملیات هدفمند رسانه‌ای در صدد است تا راهبرد خنثی‌سازی تحریم را که هم نگاه به درون دارد و هم در صدد تعامل با همسایگان و دیگر کشورها است؛ هدف قرار دهد تا کشور بازهم معطل غرب و آمریکا بماند.

وی افزود: عملیات رسانه‌ای دشمن و پیاده نظام داخلی آنها در صدد هستند تا به افکار عمومی ملت ایران القا کنند که روابط با دو کشور چین و روسیه، یکسویه است و منافع ما را تأمین نمی‌کند و یک معامله برد- باخت و نافیِ استقلال ایران جلوه دهد تا دیپلماسی دولت انقلابی را زیر سوال برده و مردم را دلسرد و ناامید کنند.

زاهددوست بیان کرد: این در حالی است که همین رسانه‌ها در هشت سال گذشته که دولت قبل، در صدد گسترش روابط با غرب، به هر شکل ممکن بود؛ سکوت کرده و گاهی همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار