نشست مشترک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان+ تصاویر

سردار «یوسفعلی‌زاده» در دیدار با «سنجری» همکاری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی را در راستای تکمیل پروژه در دست احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خواستار شد.
کد خبر: ۵۰۱۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴ - 22January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست مشترک سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و «محمد سنجری» مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست در خصوص حوزه مأموریتی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مطالبی را بیان کرد.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات عمرانی صورت گرفته در راستای احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، همکاری و مساعدت سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی را از تکمیل این پروژه خواستار شد.

سنجرانی نیز در این نشست ابراز داشت: یکی از نیازهای امروز جامعه نشر ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان و آیندگان است تا با تأسی به این فرهنگ غنی از دستاوردهای انقلاب اسلامی که ثمره ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و فداکاری ایثارگران است دفاع کنند.

وی در ادامه به تشریح مأموریت سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در حوزه‌های مختلف پرداخت.

در ادامه این نشست طرفین در خصوص راه‌های استفاده از ظرفیت‌های سازمان همیاری‌ شهرداری‌ها در جهت تکمیل پروژه در دست احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان تبادل‌نظر کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها