رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

عشق به شهادت در جامعه پر رنگ‌تر از گذشته است

قاضی‌زاده هاشمی گفت: هم‌اکنون عده‌ای بسیار بیشتر از دوران دفاع مقدس انتظار شهادت را دارند؛ چون شهادت را آسان‌ترین معبر برای رستگاری می‌دانند و عشق به شهادت در جامعه پر رنگ‌تر از گذشته است.
کد خبر: ۵۰۱۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸ - 22January 2022

عشق به شهادت در جامعه پر رنگ‌تر از گذشته استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهیدان «مصطفی و مجتبی بختی»، «علیرضا توسلی» و «محمد اسدی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار ضمن ادای احترام به مقام شهدا اظهار داشت: خدا را شاکرم در همه مسئولیت‌ها با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار داشتم و اینکه لباس خدمت برای خانواده شهدا و ایثارگران به تن کردم، یک توفیق الهی است.

معاون رئیس جمهور خطاب به پدر شهیدان بختی که در بستر بیماری است، ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی گفت: در دیدار قبلی که با پدر شهید داشتیم، بسیار سرحال و شاد بودند و امروز نیز با اینکه در بستری بیماری هستند اعلام آمادگی برای حضور در جبهه را دارند، دست همه پدران و مادران را می‌بوسیم و نیازمند دعای خیر آنان هستیم.

قاضی‌زاده از اتاق شهیدان مدافع حرم بختی که مزین به تصاویر و ابزار کار و لباس شهیدان است بازدید کرد.

همچنین مادر شهیدان بختی کتاب سه نیمه سیب که روایتی از خاطرات خدیجه شاد؛ مادر شهیدان مدافع حرم مصطفی و مجتبی بختی است را به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهدا کرد.

معاون رئیس جمهور در دیدار با همسر و فرزندان شهید توسلی ضمن قدردانی از فعالیت فرهنگی این خانواده شهید گفت: اینکه یک مادر به تنهایی سه فرزند کودک را پرورش می‌دهد، قابل تحسین است و خوشحالیم که این همسر شهید فعالیت‌های فرهنگی انجام می‌دهد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خطاب به همسر شهید گفت: اینکه شما مشکلات سایر خانواده شهدای مدافع حرم به خصوص خانواده شهیدان مهاجر را پیگیری می‌کنید، اجر ویژه‌ای نزد خداوند دارید و بخش اصلی فعالیت‌های فرهنگی باید مردمی انجام شود.

وی در دیدار با خانواده شهید محمد اسدی تصریح کرد: در همین جامعه که به ظاهر برخی درگیر روزمرگی و مشکلات زندگی شده‌اند، عده‌ای بسیار بیشتر از دوران دفاع مقدس انتظار شهادت را دارند، چون شهادت را آسان‌ترین معبر برای رستگاری می‌دانند و عشق به شهادت در جامعه پر رنگ‌تر از گذشته است.

معاون رئیس جمهور با اظهار امیدواری برای حل مشکلات، افزود: کشور ثروت فراوان دارد و همه باید دست به دست هم بدهیم تا مشکلات برطرف شود و خوشبختانه امروز مسیر و راه مردم و کشور مشخص و روشن است.

قاضی‌زاده در این دیدار تأکید کرد: خانواده شهید اسدی ریشه در فرهنگ ایثار و شهادت دارند و این راه برای فرزندان نیز نهادینه شده است.

معاون رئیس جمهور همچنین در این دیدار‌ها فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز مادران را به مادر و همسر شهید تبریک و خطاب به فرزندان دختر شهید توسلی گفت: شما مادران آینده هستید و باید راه پدر شهید خود را ادامه دهید.

در این دیدار‌ها که محمد عطائیان نماینده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور ایثارگران مدافع حرم و حجت الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد خراسان رضوی حضور داشتند، قاضی‌زاده با اهدای شاخه‌های گل، یک جلد کلام الله مجید و لوح سپاس از خانواده شهدای مدافع حرم قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار