شهردار منطقه ۱۳ تهران:

حرکت کاروان بزرگ لبخند مادری در خیابان‌های پایتخت

علی‌احمدی از حرکت کاروان بزرگ لبخند مادری در خیابان‌های پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۵۰۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷ - 22January 2022

حرکت کاروان بزرگ لبخند مادری در خیابان‌های پایتختبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، محمد هادی علی‌احمدی شهردار منطقه ۱۳ تهران درباره برنامه کاروان بزرگ لبخند مادری در تهران اظهار داشت: به همت اداره کل فرهنگی شهرداری تهران و شهرداری منطقه ۱۳، کاروان لبخند مادری به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) از منطقه ۱۳ به حرکت در آمده و در ۱۴ نقطه در سطح شهر تهران متوقف و نسبت به اجرای برنامه شاد و متنوع اقدام می‌کند.

به گفته وی این طرح روز یکشنبه سوم بهمن ۱۴۰۰ همزمان با میلاد دخت نبی مکرم اسلام از ساعت ۸ صبح تا اذان مغرب و عشا اجرا می‌شود.

شهردار منطقه۱۳ در خصوص مسیر حرکت کاروان ادامه داد: این کاروان در مسیر شرق به غرب، حدفاصل پایانه مسافربری شرق در طول خیابان‌های دماوند – انقلاب اسلامی تا میدان آزادی بالعکس (غرب به شرق) به حرکت در می‌آید.

علی‌احمدی در خصوص نحوه اجرای طرح ادامه داد: کاروان سیار خودرویی شامل یک دستگاه اتوبوس به همراه کامیونت اجرای استیج که تزئین و گل آرایی نیز شده اند در طول مسیر به حرکت در آمده و ضمن پخش موسیقی و پیام تبریک ایام به شهروندان بویژه بانوان و مادران حاضر در معابر در ۱۴ نقطه پیش بینی شده متوقف و نسبت به اجرای برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی هنری اقدام می‌کند.

شهردار منطقه۱۳ تهران تشریح کرد: در این طرح گروه‌های نمایشی، عروسکی و موسیقی با عروسک گردانی، تئاتر خیابانی، مولودی خوانی، دف نوازی، سرنا و نواختن موسیقی اقوام و سنتی و مذهبی، شادی را برای شهروندان به ارمغان می‌آورند.

علی‌احمدی، برگزاری مسابقه و سرگرمی، دل نوشته برای مادران آسمانی همراه با پرواز بادبادک‌ها، پخش مولودی، سرود شاد و پیام تبریک به عابران در حین حرکت توسط بازیگرانی با پوشش و لباس اقوام، نورافشانی و اهدای گل، شیرینی و هدایا به مادران و بانوان از دیگر برنامه‌های کاروان لبخند مادری است.

وی یادآور شد: جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و پاسداشت روز مادر، همراه با اجرای برنامه‌های مختاف و شاد از قبیل گروه اقوام سنتی و محلی، نمایش و تئاتر میدانی، مسابقات فرهنگی و.. امروز شنبه، دوم بهمن ماه در فلکه دوم نیروی هوایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها