رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خبر داد؛

توقیف بیش از ۱۰ هزار لوازم رایانه قاچاق

ولی پور از کشف انبار دپوی بیش از ۱۰ هزار و ۹۰۰ عدد انواع لوازم جانبی رایانه و موبایل قاچاق خبر داد.
کد خبر: ۵۰۱۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶ - 22January 2022

توقیف بیش از ۱۰ هزار لوازم رایانه قاچاقبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به کشف انبار دپوی لوازم کامپیوتری اظهار داشت: طی انجام رصدهای اطلاعاتی نا‌محسوس و کسب اطلاع از دپو بار قاچاق در محدوده خیابان رجایی جنوب، مأمورین این پلیس به محل اعزام و موفق به کشف انبار دپوی بیش از ۱۰ هزار و ۹۰۰ عدد انواع لوازم جانبی رایانه و موبایل قاچاق شدند.

وی با بیان اینکه با بررسی‌های اولیه در سامانه حمل و نقل جاده‌ای مشخص شد این محموله ثبت نشده است، گفت: قاچاقچیان این محموله دستگیر شده و به این پلیس منتقل شدند.

ولیپور گودرزی ادامه داد: در ادامه تحقیقات و شمارش بار مشخص شد کالاها شامل ۳۹ دستگاه مانیتور، ۳۳ عدد سی پی یو، ۳۵۵۰ عدد هارد و رم رایانه، ۳۳۹۹ عدد لوازم جانبی رایانه و موبایل و سه هزار و ۸۹۰ عدد فندک بنزینی محصول کشور چین، آمریکا و فیلیپین به ارزش ریالی ۶۰ میلیارد هستند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ افزود: افراد می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و یا احتکار با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار