معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان تاکید کرد؛

ضرورت بهره‌گیری از «تریبون‌ها» جهت تبیین شخصیت ایثارگران

«محمدرضا داوطلب» با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت‌ها و تریبون‌ها در جهت تبیین شخصیت ایثارگران استفاده شود، گفت: پیام‌آوران ایثار را باید به «بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس»، «راویان نور» و «راویان فتح» متصل کنیم که در این راستا صدا و سیما نیز نقش مهمی می‌تواند ایفا کند.
کد خبر: ۵۰۱۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱ - 23January 2022

از «تریبون‌ها» جهت تبیین شخصیت ایثارگران استفاده شود

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «محمدرضا داوطلب» معاون فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، امروز (شنبه) در دومین نشست با تشکل‌های پیام‌آوران معتمدین معین، اظهار داشت: ورود به بنیاد شهید و خدمت برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید با تعلق خاطر باشد.

وی با بیان اینکه باید از تمامی ظرفیت‌ها و تریبون‌ها در جهت تبیین شخصیت ایثارگران استفاده شود، تصریح کرد: پیام‌آوران ایثار را باید به «بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس»، «راویان نور» و «راویان فتح» متصل کنیم که در این راستا صدا و سیما نیز نقش مهمی می‌تواند ایفا کند.

معاون فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان خاطرنشان کرد: تشکل‌های پیام‌آوران ایثار معتمدین معین، علاوه بر رسالت خطیر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، به ایجاد فضای مجازی جهت پیشبرد اهداف عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران اهتمام ورزند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار