مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

مادر شهید جز اصحاب حضرت فاطمه زهرا (س) است

سردار مرادحاجتی با تبریک روز مادر خطاب به خانواده شهید اشرفی گفت: مادری که در دامان خود، شهید پرورش می‌دهد، جز اصحاب حضرت فاطمه زهرا (س) است.
کد خبر: ۵۰۲۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹ - 23January 2022

مادری که در دامان خود، شهید پرورش می دهد، جز اصحاب بانو فاطمه زهرا (س) استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، امروز با خانواده شهید «صیدمراد اشرفی» دیدار کرد.

وی با تبریک روز مادر خطاب به خانواده شهید اشرفی اظهار داشت: مادری که در دامان خود، شهید پرورش می دهد، جز اصحاب فاطمه زهرا (س) است.

سردار مرادحاجتی گفت: شهید اشرفی و دیگر شهدای مسجدسلیمان چنان حماسه های جاودانی برای این ملت و این مملکت خلق کردند که هرگز از ذهن تاریخی این مردم پاک نخواهند شد و بی شک نقش شما خواهران، همسران و مادران فداکار و دلسوز در خلق این رشادت ها کمتر از شهادت نیست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، یادآور شد: وقتی به مناسبت روز مادر سراغ خانواده شهیدی می رویم که مادرشان را از دست داده اند، احساس غریبی داریم و شرمندگی مان در قبال محبت و عظمت وابستگان شهدا بیشتر از پیش می شود.

«صيدمراد اشرفی» در دوران دفاع مقدس معاونت گردان سلمان را به عهده داشت و درتاريخ 63/12/22 در عمليات بدر بر اثر اصابت گلوله به سر در جزيره مجنون به درجه رفيع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار