رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

حمایت مجمع نمایندگان استان قزوین از تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان

«عباسپور» گفت: مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی از تمامی ظرفیت خود در جهت کمک و حمایت از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۵۰۲۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴ - 23January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «روح‌الله عباسپور» رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز (یک‌شنبه) در جلسه بررسی آخرین روند ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان که با حضور سردار «عبدالله عراقی» رئیس پژوهشکده دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح، فرماندهان نظامی و دیگر مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، کمتر از خود شهادت نیست و از این رو زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و شناساندن و انتقال مفاهیم ارزشی به نسل جوان، امری ضروری است.

وی ادامه داد: مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی از تمامی ظرفیت خود در جهت کمک و حمایت از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان استفاده می‌کنند و قطعا تا پایان کار این پروژه مهم فرهنگی، در کنار اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایستاده‌اند.

نماینده شهرستان‌های بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با تعامل خوبی که بین نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی برقرار است، امیدواریم بتوانیم ردیف بودجه خوبی را برای تکمیل پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان پیگیری کنیم.

عباسپور خاطرنشان کرد: در سفر آتی رییس جمهور به قزوین، پیشنهاد اختصاص بودجه مناسبی در جهت تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان ارائه شده است که امیدواریم با پیگیری استاندار قزوین و مدیرکل مدیریت و برنامه ریزی استان، این امر مهم تحقق یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها