جانشین معاون هماهنگ‌کننده انتظامی کشور در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ادعای شبکه‌های معاند در خصوص راهیان نور بدون سند است/ در پنج سال گذشته هیچگونه تصادف در حوزه راهیان نور نداشتیم

سردار شرفی با اشاره به ادعای شبکه‌های معاند در خصوص تصادفات منجر به فوت در کاروان‌های راهیان نور گفت: این‌گونه ادعاها بدون سند است و در پنج سال گذشته هیچگونه تصادف در حوزه راهیان نور نداشتیم.
کد خبر: ۵۰۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۴ - 24January 2022

ادعاهای شبکه‌های معاند در خصوص راهیان نور بدون سند است/ در پنج سال گذشته هیچگونه تصادف در حوزه راهیان نور نداشتیمسردار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، اظهار داشت: از زمانی که مدیریت ترافیک و پیشگیری از تصادفات کاروان‌های راهیان نور به انتظامی کشور محول شده است تاکنون هیچگونه تصادفی در این حوزه نداشتیم.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی دقیق و آموزش و توجیه رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و کنترل کیفیت ناوگان و پیش بینی تردد مسیرهای کاروان‌های راهیان نور در پنج سال اخیر هیچگونه تصادف و تصادف منجر به فوت در حوزه راهیان نور نداشتیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کشور گفت: اقدامات‌ پلیس در کنترل تردد کاروان‌های راهیان نور بسیار سخت‌گیرانه است؛ سیاست‌ ستاد مرکزی راهیان نور بر این بود که پلیس در این حوزه سخت‌گیرانه وارد شود.

سردار شرفی افزود: با همکاری دستگاه های مختلف طی پنج سال گذشته هیچ مشکلی در حوزه راهیان نور نداشتبم.

وی خاطرنشان کرد: اگر رسانه‌های معاند در این حوزه ورود کرده‌اند و مطالبی عنوان می‌کنند بدون سند است و ما این اطمینان را می‌دهیم که عالمانه و با برنامه‌ریزی بسیار خوب و به کارگیری همه ظرفیت‌ها سفری کاملا ایمن داشته باشیم.

جانشین‌ معاون هماهنگ کننده انتظامی کشور اظهار داشت: پلیس راهور و عوامل انتظامی کشور کاملا آماده برگزاری راهیان نور هستند و دستورالعمل جامع مدیریت ترافیک راهیان نور تهیه، تنظیم‌ و ابلاغ شده و در این حوزه هیچگونه مشکلی نداریم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار