فرمانده مرزبانی انتظامی کشور:

مرزبانان امروز در سخت‌ترین شرایط جوی از مرزهای کشورمان حفاظت می‌کنند

سردار گودرزی با اشاره به شرایط سخت آب و هوایی و خدمت در مناطق مرزی، گفت: همرزمانم در سخت‌ترین شرایط جغرافیایی با رشادت و مجاهدت از مرزهای ایران اسلامی پاسداری می‌کنند و همانند رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس با اقتدار در مرزها ایستاده‌اند.
کد خبر: ۵۰۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹ - 24January 2022

مرزبانان امروز در سخت‌ترین شرایط جوی از مرزهای کشورمان حفاظت می‌کنندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان با ایمان و اعتقاد قلبی راسخ همچون دژی مستحکم در برابر بیگانگان و معاندان در مرزهای پرافتخار ایران اسلامی ایستاده‌اند و با اقتدار از مرزها حراست و پاسداری می‌کنند.

وی با اشاره به شرایط سخت آب و هوایی و خدمت در مناطق مرزی، افزود: همرزمانم در سخت‌ترین شرایط جغرافیایی با رشادت و مجاهدت از مرزهای ایران اسلامی پاسداری می‌کنند و همانند رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس با اقتدار در مرزها ایستاده‌اند.

سردار گودرزی در ادامه تصریح کرد: با توجه به گستردگی مرزهای ایران اسلامی و شرایط سخت آب و هوایی و نزولات آسمانی در بیشتر نقاط مرزی، امنیت و آرامش امروز مرزهای کشورمان حاصل تلاش شبانه روزی مرزبانان در نقاط صفر مرزی است.

این مقام ارشد مرزبانی انتظامی کشور با اشاره به عدم دسترسی به امکانات و تجهیزات شهری و عمومی در مناطق مرزی، بیان داشت: با پیگیری و تماس های تلفنی با همرزمانم در سراسر مرزهای ایران اسلامی، روحیه و انگیزه بالا و مضاعف این دلیرمردان در پاسداری از مرزهای کشورمان قابل تحسین است چرا که مرزهای کشور عزیزمان سند شرف، عزت و افتخار کشور است و بر همگان وظیفه است که از آن دفاع کنند.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در پایان ضمن تقدیر از زحمات تک تک مرزبانان در حراست و پاسداری از مرزهای ایران اسلامی، خاطر نشان کرد: مرزبانان مجاهد انتظامی کشور شبانه روز با بصیرت کامل و هوشیاری مدافع هموطنان هستند و خوشحالیم که خانواده بزرگ مرزبانی، سهمی شایسته در پایداری امنیت و صلابت مرزهای کشور دارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها