سرلشکر باقری در جمع خبرنگاران:

همکاری‌های نظامی ایران و جمهوری آذربایجان توسعه می‌یابد

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: با سفر وزیر دفاع جمهوری آذربایجان به ایران به‌طور حتم روابط نظامی دو کشور توسعه چشمگیری خواهد یافت و این موجب امنیت هر دو کشور می‌شود.
کد خبر: ۵۰۲۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳ - 25January 2022

سرلشکر باقریبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح امروز (سه‌شنبه) در حاشیه دیدار سپهبد «ذاکر حسن اف» وزیر دفاع جمهوری آذربایجان که در محل این ستاد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ملاقات خوبی را با وزیر دفاع کشور برادر و مسلمان جمهوری آذربایجان داشتیم و در این دیدار سیاست جمهوری اسلامی ایران در توسعه روابط با همسایگان از جنبه روابط نظامی و دفاعی با کشور آذربایجان را توضیح دادیم.

وی افزود: همچنین در مورد اینکه با همکاری نیرو‌های مسلح دو کشور چگونه می‌توان امنیت و دفاع مطمئن برای دو کشور را فراهم کنیم، با یکدیگر تبادل نظر کردیم.

سردار باقری اضافه کرد: با سفر وزیر دفاع جمهوری آذربایجان به ایران به‌طور حتم روابط نظامی دو کشور توسعه چشمگیری خواهد یافت و این موجب امنیت هر دو کشور می‌شود؛ به نحوی که مرز دو کشور، مرز صلح و دوستی و توسعه تجارت و نیز رفت و آمد مردم خواهد بود.

وزیر دفاع جمهوری آذربایجان نیز به خبرنگاران گفت: بابت دعوت ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از بنده جهت انجام این دیدار تشکر می‌کنم و اینکه خیلی صمیمی بنده را پذیرا شدند؛ زیرا از بدو ورود صمیمیت بالایی را دیدیم.

سپهبد «حسن اف» افزود: در این دیدار با رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران پیرامون موضوعات مهمی صحبت کردیم.

وی ادامه داد: همچنین در این دیدار پیام رئیس جمهور کشورمان را به رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح رساندیم و اعلام کردیم که در روابط دو جانبه، بسیار مصمم هستیم.

وزیر دفاع آذربایجان با بیان اینکه مطمئن هستم بعد از این دیدار، روابط دو کشور در سطح بالایی خواهد بود، خاطرنشان کرد: رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران را به آذربایجان دعوت می‌کنم و امیدوارم بزودی این سفر محقق شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها