رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد:

بخشی از فرهنگ‌سازی به عهده خبرنگاران است

حجت‌الاسلام «صداقت» گفت: بخشی از فرهنگ‌سازی به عهده خبرنگاران است و اگر می‌خواهند نصرت الهی شامل حال آنها شود باید در زمینه ترویج نماز گام بردارند.
کد خبر: ۵۰۲۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳ - 25January 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «مجتبی صداقت» رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد امروز در نشست خبری برگزاری نخستین جشنواره «قدقامت عشق» ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: خداوند متعال در سوره مبارکه «حج» در قرآن کریم می‌فرماید «خداوند کسانی را یاری می‌کند که او را یاری کند» یعنی انسان اگر می خواهد نصرت الهی شامل حالش شود باید اوامر و سنت‌های الهی را یاری کند.

وی با بیان اینکه بخشی از فرهنگ‌سازی به عهده خبرنگاران است، افزود: اگر میخواهند نصرت الهی شامل حال آنها شود باید در زمینه نماز گام بردارند و باعث ترویج و گسترش فرهنگ نماز شوند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: این جشنواره یکی از کارهای نیکی است که می‌تواند در راستای ترویج نماز در جامعه موثر باشد زیرا ما هیچ ابزاری به جز هنر و رسانه برای ترویج و انتقال مفاهیم نداریم.

حجت‌الاسلام صداقت گفت: این که بفهمیم هنر در تمامی مسائل زندگی خود به کار ببریم می‌تواند بسیار همراه و همیار ما باشد زیرا مفاهیم را به خوبی درک می‌کنیم.

وی بیان کرد: یزد را به عنوان دارالعباده و دیار مردمان سخت کوش و مومن می‌شناسند که امیدواریم این جشنواره نیز در این مسیر حرکت کند.

صداقت اذعان داشت: این کار همراه با خیر و برکت خواهد بود چون نام مبارک نماز را به همراه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها